دشمن از طریق بی‌اهمیت جلوه دادن حجاب و عفاف، قصد نفوذ فرهنگی دارد
کد خبر: 3826346
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۶

دشمن از طریق بی‌اهمیت جلوه دادن حجاب و عفاف، قصد نفوذ فرهنگی دارد

گروه سیاست و اقتصاد _ نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: دشمن از طریق بی‌اهمیت جلوه دادن حجاب و عفاف و تبلیغ زندگی اشرافی قصد نفوذ فرهنگی دارد و در این بین خانواده‌ها نباید از تربیت دینی غافل شوند.

دشمن از طریق بی‌اهمیت جلوه دادن حجاب و عفاف، قصد نفوذ فرهنگی داردبه گزارش ایکنا از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی پنجشنبه 20 تیرماه در دیدار فعالان عرصه عفاف و حجاب شهرستان زنجان، اظهار کرد: کمرنگ کردن حجاب و عفاف و از بین بردن بنیان خانواده از اهداف شوم دشمن است که باید مراقب آن‌ها باشیم.
وی به ریشه تاریخی شروع بدحجابی در ایران اشاره کرد و افزود: انعقاد قرارداد ۱۹ ماده‌ای میان وثوق‌الدوله با نخست ویز وقت انگلستان در سال ۱۳۱۹ میلادی وتصویب آن توسط مجلس شورای ملی و سنا سبب شد که علما و متدینین نسبت به این قرارداد استعماری، معترض شده و قیام کنند؛ نتیجه این قیام به لغو آن انجامید.
نماینده ولی‌‍‌فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه دشمن از چادر مشکی و کتاب قرآن هراس دارد، بیان کرد: دشمن با همه توان کار خود را می کند اما ما نیز باید با همه توان در صحنه حضور جدی‌تری داشته باشیم و به وظیفه و تکلیف خود به درستی عمل کنیم تا وعده الهی محقق شود.
وی بیانیه گام دوم انقلاب را نقشه راه کشور به‌ویژه جوانان امروز خواند و گفت: تاکنون دشمنان کاری از پیش نبرده‌اند و ملت ایران همچنان در مقابل آنان محکم و استوار ایستاده است و باید برای تحقق اهداف بیانیه گام دوم مصمم‌تر باشیم.
خاتمی یادآور شد: دشمنان قصد دارند آرام و خزنده، اهداف و برنامه‌های خود را پیاده کنند و تلاش وافر دارند تا فساد در میان جامعه و خانواده‌ها رخنه پیدا کند و سعی می‌کنند به هر طریق ممکن حجاب و عفاف را سست و ضعیف کنند.
وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال ترویج زندگی اشرافی و بی‌بند و باری است، افزود: خانواده‌ها نباید از تربیت دینی فرزندان خود غافل شوند و باید یقین داشت که رواج بی‌عفتی و بی‌بند و باری و همچنین تبلیغات ناشایست از سوی سلطه‌طلبان، عمدتاً برای کشورهای جهان سوم است تا بلکه از این مسیر به اهداف و برنامه‌های شوم خود برسند.
انتهای پیام
captcha