کارگاه عصرانه داستان‌نویسی رضوی برای نویسندگان کاشانی
کد خبر: 3826354
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۹
با حضور فعالان حوزه کودک کاشان برگزار می‌شود؛

کارگاه عصرانه داستان‌نویسی رضوی برای نویسندگان کاشانی

گروه ادب ــ کارگاه عصرانه داستان‌نویسی رضوی همزمان با دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) به میزبانی آستان قدس رضوی و همکاری پایگاه مسجدکالا برگزار می‌شود.

کارگاه عصرانه داستان‌نویسی رضوی برای نویسندگان کاشانیبه گزارش ایکنا؛ کارگاه عصرانه داستان‌نویسی رضوی در ایام دهه کرامت و در شهر کاشان به شصت و دومین ایستگاه خود رسید. در این کارگاه که به همت دفتر آستان قدس رضوی و وبسایت مسجدکالا برگزار می‌شود، نویسندگان و فعالان حوزه کودک به صرف یک عصرانه ادبی گردهم می‌آیند. در این کارگاه، وبسایت مسجدکالا به نمایندگی از آستان قدس به عرضه کتب و محصولات کودک خواهد پرداخت.

امین رضایی، مدیرمسئول وبسایت مسجدکالا و کانون عرضه کتاب آستان قدس رضوی، گفت: هدف از برگزاری کارگاه داستان نویسی رضوی، آموزش نویسندگی با محوریت امام رضا (ع)، ترویج فرهنگ والای رضوی و کشف استعداد‌های ادبی در بین جوانان کاشانی است.

رضایی ادامه داد: حضور کلر ژوبرت، نویسنده مسلمان فرانسوی، از دیگر شگفتانه‌های این کارگاه داستان‌نویسی است. خانم کلر ژوبرت کارشناس علوم تربیتی و فوق لیسانس ادبیات کودک است و مهارت اصلی وی در در توصیف حقایق زندگی به زبان کودکان و ترسیم واقعیت‌های تلخ و شیرین زندگی به زبان کودکانه است. کتاب لینالونا از جمله کتاب‌های پرفروش در زمینه حجاب است که نویسندگی و تصویرگری آن به همت کلر ژوبرت انجام شده است.

یادآور می‌شود، شصت و دومین کارگاه عصرانه داستان‌نویسی رضوی شنبه ۲۲ تیرماه در سازمان فرهنگی هنری شهرداری کاشان، بخش مجتمع فرهنگی شهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha