دشمنان هویت زن ایرانی را نشانه گرفته‌اند
کد خبر: 3826368
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۵

دشمنان هویت زن ایرانی را نشانه گرفته‌اند

گروه اجتماعی - مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه صنعتی ارومیه گفت: دشمنان تمام قوای خود را به میدان آورنده‌اند تا هویت انسانی را از میان بردارند و مساله هویت زن را نشانه گرفته‌اند که می‌خواهند زیر سوال ببرند و پشت‌پرده اکثر جریان‌های فمینیستی توسط دشمنان در این رابطه است.

دشمنان هویت زن ایرانی را نشانه گرفته‌اند

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، منصور امامی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه صنعتی ارومیه، عصر امروز، ۲۰ تیر ماه، در اجتماع مردمی حافظان حریم خانواده که به‌مناسبت هفته عفاف و حجاب در محل آمفی‌تئاتر پارک ائللرباغی ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: بانوان محجبه، رهروان مدافعان حرم هستند، همانها که برای دفاع از حریم اهل بیت جان دادند و بانوان نیز با رعایت حجاب خود برای دفاع از حریم الهی قدم برداشته و اقتدار دین الهی و حرمت فرمان الهی را نشان می‌دهند.

وی ادامه داد: امام زین‌العابدین(ع) ما را به ذکر الهی مترنم می‌کند و می‌فرماید که اگر موفق به کار خیر شدید، آن را منت الهی بدانید، از بزرگترین نعمت‌های خداوند این است که نام او را یاد می‌کنیم و در واقع کسی که حجاب خود را رعایت می‌کند، این مهم توفیق و ذکر الهی محسوب می‌شود.

امامی افزود: اگر ما کاری را در راه خدا انجام می‌دهیم که عَلَم دین خداوند بالا برود، این از لطف و عنایت خداوند بوده، چراکه خداوند دین خود را چه با ما و چه بدون ما حفظ خواهد کرد، خدا می‌تواند به دست سیاهی چادرها، جهان را نورانی کند و سیاهی چادر، نور شمع عفاف است.

وی با تاکید بر اینکه اگر امروز در سراسر جهان بر علیه بی‌حجابی و بی‌عفتی قیام کرده‌اند، نباید ترسید، خاطرنشان کرد: شما ای بانوان محجبه، در راه رسیدن به قله عبودیت هستید و برای اینکه حرف و فرمان خداوند بر زمین نیفتد، قدم برمی‌دارید و دره‌های ژرف و موانع مهمی بر سر راه محجبه‌ها وجود دارد، چراکه دشمن تمامی امکانات خود را در مقابله با حجاب پای‌کار آورده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه صنعتی ارومیه یادآور شد: هرچه نگهداری و حفاظت ارزش‌های اسلامی سخت‌تر باشد، ایمان فرد نیز بیشتر خواهد شد و بانوان محجبه نباید از حرف افراد منافق در خارج از کشور بترسند، بلکه ما باید از افراد داخل وطن واهمه داشته باشیم که سخنانی کفرآلود بر زبان می‌آورند.

وی تصریح کرد: دنیای امروز، دنیای الحاد نوین و پیچیده است و دشمنان تمام قوای خود را به میدان آورده‌اند تا هویت انسانی را از میان بردارند و مساله هویت زن را نشانه گرفته‌اند که می‌خواهند زیر سوال ببرند و پشت‌پرده اکثر جریان‌های فمینیستی توسط دشمنان در این رابطه است.
انتهای پیام

captcha