حذف حجاب بانوان؛ به منزله عدم تربیت صحیح سرمایه‌های انسانی کشور
کد خبر: 3826394
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷

حذف حجاب بانوان؛ به منزله عدم تربیت صحیح سرمایه‌های انسانی کشور

گروه اجتماعی ــ امام جمعه گرمسار با اشاره به اینکه دشمنان در صدد حذف حجاب در بانوان هستند،گفت: حذف حجاب بانوان به منزله شکست بنیان خانواده و عدم تربیت صحیح سرمایه‌های انسانی و آینده‌سازان کشور است.

حذف حجاب بانوان؛ به منزله عدم تربیت صحیح سرمایه‌های انسانی کشور

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام سیدعلیرضا آرامی، امام جمعه گرمسار عصر روز گذشته، 20 تیر در مراسم تجمع مردمی حجاب و عفاف در میدان امام خمینی (ره) گرمسار با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی هجمه‌های متعددی را برای تغییر فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی وارد کرده‌اند، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی بعد از شکست سنگینی که در مرزهای ایران متحمل شدند متوجه شدند که مردم ما را نمی‌توانند به زانو در آورند لذا برای تغییر فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی برنامه‌ریزی کردند.

وی ادامه داد: تیر ضد فرهنگی دشمنان حجاب بانوان ایرانی را نشانه گرفته که در این راستا امروز بانوان مسلمان ایرانی همواره با حضور خود در صحنه‌های ملی و انقلابی حماسه آفرینی کردند و مشتی کوبنده بر دهان یاوه گویان جهان اسلام زدند.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان همواره در کمین هستند و از هر فرصتی برای تضعیف و تغییر فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی استفاده می‌کنند اذعان کرد: دشمنان در صدد حذف حجاب در بانوان هستند زیرا حذف حجاب بانوان به منزله شکست بنیان خانواده و عدم تربیت صحیح سرمایه‌های انسانی و آینده‌سازان کشور است.

آرامی بر ضرورت هوشیاری در برابر دشمنان و توطئه‌هایشان به خصوص در حوزه حجاب و عفاف، تاکید کرد و افزود: حفظ حجاب بانوان در اسلام سفارش شده است و باید به این امر توجه ویژه شود.

اقدس فریدون، مدیر حوزه علمیه خواهران گرمسار نیز در حاشیه این مراسم با اشاره به اینکه حجاب از بدو فرود آدم و هوا در زمین وجود داشته و مسئله حجاب در ذات و فطرت آدمی نهادینه‌شده یاداور شد: حجاب هرگز و در هیچ برهه‌ای از زمان به بشر تحمیل نشده  زیرا توجه به حجاب یعنی دوام زندگی و به‌تبع آن دوام جامعه را به همراه خواهد داشت.

فریدون متذکر شد: حجاب در ایران هرگز اجباری نیست و طرح این مسئله دسیسه‌ای از سوی دشمنان است، زیرا حجاب یک مسئله فطری است ولی در هر جامعه و نظامی قوانینی وجود دارد و با ورود هر شخص به جامعه مهم‌ترین لازمه آن رعایت قوانین آن جامعه است.

انتهای پیام

 

captcha