مبارزه با بدحجابی ساختارمند شود/ هر مدرسه یک روحانی داشته باشد
کد خبر: 3826400
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱

مبارزه با بدحجابی ساختارمند شود/ هر مدرسه یک روحانی داشته باشد

گروه اجتماعی ــ امام جمعه گلوگاه، ایجاد یک ساختار برای مبارزه با بی‌حجابی را لازم دانست و اظهار کرد: متأسفانه ساختاری برای کنترل عفاف و حجاب در جامعه نداریم.

مبارزه با بی‌حجابی ساختارمند شود/ هر مدرسه یک روحانی داشته باشدحجت‌االاسلام سیدابراهیم میراحمدی، امام جمعه گلوگاه در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، با اشاره به روز عفاف و حجاب گفت: در دین مبین اسلام و همه ادیان الهی موضوع عفاف و حجاب از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه دین ترجمان فطرت انسان است، افزود: نظام استکباری در صدد سلطه بر دیگر کشورها، آن هم از نوع سلطه فرهنگی که تاثیرگذارترین نوع سلطه است، تا کنون به موفقیت‌هایی دست یافته است.

امام جمعه گلوگاه با بیان اینکه، در مازندران موضوع بی‌عفتی و بی‌حجابی به جهت حضور20 میلیون گردشگر به این استان پررنگ شده است، تصریح کرد: ورود پولدارهای مرفه بی‌درد و بی‌دین به این استان سبب بوجود آمدن حادثه لفور و امثال آن شده و متأسفانه این نوع ناهنجاری در جامعه در حال گسترش است و چنانچه اقدامی صورت نگیرد وضعیت بدتر خواهد شد.

وی ایجاد یک ساختار برای مبارزه با بی‌حجابی را لازم دانست و افزود: متاسفانه ساختاری برای کنترول عفاف و حجاب در جامعه نداریم و در سطح کشور این ساختار حلقه مفقوده است.

میراحمدی بسیج همگانی برای نهادینه کردن تذکر لسانی را یکی از راه‌کارهای مبارزه با بی‌حجابی دانست و گفت: وضعیت حجاب دختران ابتدایی و راهنمایی در خروج از مدرسه نامناسب است و باید آموزش و پرورش در حل این مسئله فرهنگی اقدام کند.

وی با بیان اینکه ورود روحانی در مدارس دختران غیر قانونی اعلام شده است، افزود: باید برای مدارس بودجه‌ای تعریف شود و هر مدرسه یک روحانی داشته باشد.

امام جمعه گلوگاه تأکید کرد: اگر می‌خواهید انقلاب اسلامی حفظ شود، رعایت حجاب را در آموزش و پرورش دریابید چرا که دشمنان بی‌حجابی را معیار ناکارآمدی نظام تلقی کرده و از این طریق ریشه نظام را هدف قرار می‌دهند.
انتهای پیام

captcha