رعایت عفاف و حجاب ادای دین به شهداست
کد خبر: 3826464
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۳

رعایت عفاف و حجاب ادای دین به شهداست

گروه اجتماعی – امام جمعه اصفهان گفت: عفاف و حجاب باید در فضای شهر نهادینه شود، تا دین خود را به شهدا ادا کنیم.

رعایت عفاف و حجاب ادای دین به شهداست

به گزارش ایکنا از اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در خطبه‌های نمازجمعه اصفهان، با اشاره به اهمیت و ضرورت رعالیت تقوا در بین افراد جامعه، اظهار کرد: انسان باید همیشه و در همه حال، مراقب اعمال و رفتار خود باشد.
وی با اشاره به روز عفاف و حجاب، افزود: عفاف و حجاب باید در فضای شهر نهادینه شود، تا دین خود را به شهدا ادا کنیم. در همین راستا باید با کسانی که حرمت شکنی می‌کنند و در سطح شهر به ناهنجاری‌ها دامن می‌زنند، مقابله کرد.
امام جمعه اصفهان بیان کرد: نیروی انتظامی و بسیج باید قاطعانه با جرم‌های مشهود و هنجار شکنی‌ها و کسانی که از سر عمد عناد می‌ورزند، برخورد کند.
آیت‌الله طباطبایی‌نژاد با اشاره به در پیش بودن مراسم حج در سال جاری، گفت: عربستان سعودی سختگیری‌های بسیاری در برابر حجاج دارد و و مانع انجام مراسم برائت از مشرکین می‎‌‌شوند، جالب اینکه آن‌ها ادعای اسلامی دارند.
وی با اشاره به اهمیت مالیات در اسلام افزود: پرداخت مالیات، نوعی تعهد و مسئولیت اجتماعی است و به همین دلیل نباید در آن تقلب کرد، زیرا برخی بدهکاران مالیاتی شرکت‌های میلیاردی را با 2 میلیون تومان به نام افراد بیچاره ثبت می‌کنند.
انتهای پیام

captcha