جوانان را با فرصت‌های بهینه فضای مجازی آشنا کنیم
کد خبر: 3826470
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۰

جوانان را با فرصت‌های بهینه فضای مجازی آشنا کنیم

گروه شهرستان‌ها ــ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تایباد، گفت: امروزه یکی از معضلاتی که خانواده‌ها را درگیر کرده، سرگردانی جوانان در فضای مجازی است. دشمن با هر بهانه‌ای از این بستر برای سست‌کردن اعتقادات مسلمانان استفاده می‌کند، لازم است والدین فرزندان خود را به درستی با هنجارها و فرصت‌های بهینه این فضا آشنا کنند.

دشمن با اشاعه بی‌حجابی قصد هنجارشکنی در جوامع اسلامی را داردداوود اللهیاری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تایباد به مناسبت روز عفاف و حجاب در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، اظهار کرد: مقوله حجاب یکی از مهمترین عوامل در کاهش آسیب‌های اجتماعی به‌شمار می‌رود و باعث توسعه همه‌جانبه در جوامع اسلامی خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت پوشش در جوامع اسلامی افزود: اگر بانوان با پوششی کامل در جامعه حاضر شوند، دیگر جوانان به خود اجازه نخواهند داد تا به حریم خصوصی آن‌ها وارد شوند و اینگونه قادر خواهند بود در فضایی سالم به فعالیت‌های خود در جامعه ادامه دهند.

اللهیاری بیان کرد: امروزه یکی از معضلاتی که خانواده‌ها را درگیر کرده،  سرگردانی جوانان در فضای مجازی است. دشمن با هر بهانه‌ای از این بستر برای سست‌کردن اعتقادات مسلمانان استفاده می‌کند، لازم است والدین فرزندان خود را به درستی با هنجارها و فرصت‌های بهینه این فضا آشنا کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تایباد بیان کرد: اگر روزی بدحجابی در جامعه امری طبیعی جلوه داده شود، قطعاً بنیان خانواده‌ها سست خواهد شد و فروپاشی خانواده بزرگترین آسیب در جامعه قلمداد می‌شود.

وی بیان کرد: خوشبختانه بافت سنتی و مذهبی در برخی مناطق مانند این شهرستان سبب شده کمتر امر بی‌حجابی در آن نمایان باشد، برای حفظ این مهم نیاز است همه تلاش نمایند.

اللهیاری در پایان از اجرای طرح آمران به معروف و ناهیان از منکر برای برخورد با بدحجابی در سطح شهر تایباد خبر داد و گفت: این طرح با همکاری بسیج بانوان و معاونت اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج تایباد همزمان با روز عفاف و حجاب آغاز و ادامه دارد. مقابله با بدحجابی و ترویج مزیت‌های حجاب از مهمترین اهداف این طرح اجتماعی است.

یادآور می‌شود که در این طرح از بانوان محجبه در پارک ملت تایباد با اهدای یک شاخه گل تقدیر شد و به افرادی که حجاب مناسبی نداشتند با ادای احترام تذکر لسانی داده شد.

انتهای پیام

captcha