اعلام برنامه‌های سومین همایش «سیره امام رضا(ع)؛ آموزه‌ها و کارکردها»
کد خبر: 3826507
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴

اعلام برنامه‌های سومین همایش «سیره امام رضا(ع)؛ آموزه‌ها و کارکردها»

گروه حوزه‌های علمیه ــ برنامه‌های سومین همایش علمی «سیره امام رضا(ع)؛ آموزه‌ها و کارکردها» که 23 تیر از سوی بنیاد پژوهش‌های آستان قدس رضوی در قم برگزار می‌شود، اعلام شد.

سومین همایش علمی «سیره امام رضا(ع)؛ آموزه‌ها و کارکردها» برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا، در ادامه سلسله برنامه‌های دهه کرامت(میلاد حضرت معصومه(س) تا میلاد امام رضا(ع)) سومین همایش علمی «سیره امام رضا(ع)؛ آموزه‌ها و کارکردها» از سوی بنیاد پژوهش‌های آستان قدس رضوی در قم برگزار می‌شود.

این همایش فردا از ساعت هشت و ۳۰ دقیقه صبح در موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی در قالب سه میزگرد جداگانه با موضوعات سیره مدیریتی امام رضا(ع)، سیره امام رضا(ع) در تبیین حکمت شیعی و میراث و آموزه‌های فقهی امام رضا(ع) برگزار خواهد شد.

در اولین میزگرد با عنوان سیره مدیریتی امام رضا(ع) رضا آبروش، حجت‌الاسلام والمسلمین، ولی الله نقی‌پورفرد و حجت‌الاسلام وحید وثوقی‌راد سخنرانی می‌کنند؛ در دومین میزگرد حجت‌الاسلام والمسلمین رضا برنجکار و حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه و در میزگرد سوم نیز حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی مهدوی‌راد، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی شریعتی‌تبار و حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی خادمی به ایراد سخن خواهند پرداخت.

در میزگرد نخست، آینده‌پژوهی در سیره امام رضا(ع)، مدیریت بحران امامت در سیره امام رضا(ع) و روش‌شناسی سیره مدیریتی امام رضا(ع) و در میزگرد سوم نیز میراث فقهی امام رضا(ع)؛ گونه‌ها و اعتبار؛ فلسفه فقه در احادیث امام رضا(ع) و قواعد استنباطی فقهی در احادیث امام رضا(ع) مورد بحث و بررسی قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام

captcha