سرپرست حجاج ایرانی وارد عربستان شد
کد خبر: 3826541
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶

سرپرست حجاج ایرانی وارد عربستان شد

گروه جامعه ــ حجت‌الاسلام والمسلمین نواب، نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی، جمعه شب در رأس هیئتی برای انجام امور محوله و نظارت بر روند خدمت‌رسانی به زائران بیت‌الله‌الحرام وارد مدینه منوره شد.

سرپرست حجاج ایرانی وارد عربستان شدبه گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی، شب گذشته در رأس هیئتی با حضور علیرضا رشیدیان، رئیس سازمان حج و زیارت برای انجام امور محوله و نظارت بر روند خدمت‌رسانی به زائران بیت‌الله‌الحرام وارد مدینه منوره شد.

نماینده ولی فقیه و هیئت همراه حوالی ساعت 22 و 30 به وقت محلی و 24 به وقت تهران با یک فروند هواپیمای شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران(هما) وارد مدینه شد و در فرودگاه بین‌المللی «امیرمحمد بن عبدالعزیز» مورد استقبال شماری از مسئولان محلی و مدیران ستاد بعثه ایران در عربستان قرار گرفت.

بنابر این گزارش، در پرواز شماره 1502 هما که زائران چند کاروان ایرانی حضور داشتند، سرپرست حجاج ایرانی و رئیس سازمان حج و زیارت به میان حجاج رفته و به گرمی با آنان گفت‌وگو کردند.

نماینده ولی فقیه در سخنانی از زائران ایرانی به عنوان سفیران جمهوری اسلامی ایران نام برد و به آنان توصیه کرد: فرصت سفر به سرزمین وحی و بیت‌الله‌الحرام را مغتنم شمرده و حداکثر بهره‌برداری معنوی را داشته باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نواب خطاب به زائران گفت: در بازگشت از این سفر به نحوی عمل کنید که دیگران تاثیر آن را در زندگی شما لمس کنند.

وی همچنین ازهمکاری دولت درتعیین نرخ ارز حج امسال تقدیر کرد و گفت: مسئولان سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری تلاش فراوانی کرده‌اند تا زائران حجی آرام و مقبول پیش رو داشته باشند.

سرپرست حجاج ایرانی و هیئت همراه وی در بدو ورود به محل بعثه حجاج ایران واقع در مجتمع «غالیه احد» در شمال شهر مدینه که در حد فاصل بین حرم نبوی و مقبرةالشهدای احد قرار دارد، با استقبال گرم کارکنان بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت روبرو شد.

آنان با شعارهای «صل علی محمد، یاور رهبر آمد» و سردادن پیاپی صلوات از حجت‌الاسلام والمسلمین نواب و علیرضا رشیدیان که هر دو امسال برای نخستین بار در مقام سرپرست حجاج ایرانی و رییس سازمان حج و زیارت وارد مدینه شده‌اند، استقبال کردند.

انتهای پیام

captcha