اعلام اسامی برندگان مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف در بندرعباس
کد خبر: 3826581
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸

اعلام اسامی برندگان مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف در بندرعباس

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ اسامی برندگان مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف در مقطع سنی بزرگ‌سالان بالای ۱۸ سال در بندرعباس اعلام شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام رنجبر، مسئول اداره قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان در گفت‌وگو با ایکنا از هرمزگان، اظهار کرد: در این دوره از مسابقات ۲۶۸ نفر از آقایان و بانوان در رشته‌های در رشته‌های حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۵ جزء، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، تواشیح و دعاخوانی شرکت کردند که اسامی برندگان به شرح زیر است:
بخش آقایان؛ در رشته قرائت یوسف جعفر زاده، محمد دهش و مصطفی خدابخش اول تا سوم شدند و در رشته ترتیل عبدالرحمن نیک‌خواه، مصطفی یوسفی و اسماعیل موئی به ترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.
در رشته دعاخوانی ذبیح‌الله صفوری، مرتضی نصر‌زاده و حمید عزیزی رتبه اول تا سوم را به دست آوردند و در اذان امین صفاییان بلد حاجی، مهدی جلایر و مهدی فرقانی به ترتیب رتبه اول تا سوم را کسب کردند.
در رشته حفظ ۵ جزء الیاس بزمه، سیدعبدالحمید ساربانی و صلاح‌الدین دارا به ترتیب عنوان نخست تا سوم را کسب کردند و در رشته ۱۰ جزعبدالحمید، یونس بزمه وسعد مخلوقی به ترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.
در رشته حفظ ۲۰ جزء علی مهبی‌پور، شاهین رحیمی و نعمت‌الله افراشته به ترتیب عنوان نخست تا سوم را کسب کردند و در رشته حفظ کل آرین تاج‌الدینی، اسماعیل دامن خشک و داود شهابی به ترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.
در بخش بانوان؛ در رشته قرائت صغرا سادات هاشمی، عزیز رحیمی و زهرا نقیب‌زاده نفرات رتبه اول تا سوم را به دست آوردند و در رشته ترتیل صدیقه پردل، زینب عطایی‌پور و مریم زارعی به ترتیب عناوین اول تا سوم کسب کردند.
در رشته حفظ ۵ جزء آیشه رحیمی‌زاده، زهرا حسنی علی قشمی و صدیقه کیانی به ترتیب عنوان نخست تا سوم را کسب کردند و در رشته ۱۰ جز شروین خان محمدی، کبرا درویشی و صدیقه کیانی به ترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.
در رشته حفظ ۲۰ جزء سعیده ماه‌رو، خاطره لک راهیان و آسیه جاوا به ترتیب عنوان نخست تا سوم را کسب کردند و در رشته حفظ کل اعظم محمدی، ریحانه آب در جویی و لیلا افضلیان به ترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.
در رشته دعاخوانی خدیجه رضازاده، زینب رستم‌پور و فریبا دردمند به ترتیب اول تا سوم شدند.
انتهای پیام

 

captcha