سبک زندگی را از مکتب رضوی بیاموزیم
کد خبر: 3826656
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱

سبک زندگی را از مکتب رضوی بیاموزیم

گروه اجتماعی ــ عضو هیئت علمی دانشگاه ارومیه گفت: باید فرهنگ رضوی را در همه ابعاد و زوایای آن در جامعه نهادینه کرده و گسترش دهیم و راه و روش زندگی خود را از اهل بیت(ع) اقتباس کرده و روش و سبک زندگی را از این مکتب بیاموزیم.

فرهنگ رضوی در تمامی ابعاد گسترش یابد

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیامک جعفرزاده، عضو هیئت علمی دانشگاه ارومیه، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با اشاره به فرصت‌های فراوان معنوی در دهه کرامت اظهار کرد: میلاد امام رضا(ع) و خواهر بزگوار ایشان که به دهه کرامت نامگذاری شده، بهترین فرصت برای فهم و آشنایی با زندگی ائمه اطهار (ع) است.

وی افزود: باید در دهه کرامت وقت بیشتری برای آشنایی با سیره اهل بیت و معصومین اختصاص دهیم و زندگی‌نامه ایشان را مطالعه کرده و سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

عضو هیئت علمی دانشگاه ارومیه تصریح کرد: دهه کرامت فرصت معنوی بوده که باید به بهترین نحو برای افزایش معنویات از این فرصت گرانمایه بهره برد.

وی ادامه داد: امام رضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه(س) نمونه‌ای از انسان‌های کریم هستند که در رفتار و گفتار خود الگوی تمام محبان و دلباختگان خود هستند و بزرگی ایشان تنها به شیعیان اختصاص ندارد و برکت و نور ایشان تمام انسان‌ها را شامل می‌شود و در موقع طلب حاجت، دست نیاز هیچ انسانی را خالی نمی‌گذارند.

جعفرزاده بیان کرد: باید فرهنگ رضوی را در همه ابعاد و زوایای آن در جامعه نهادینه کرده و گسترش دهیم و راه و روش زندگی خود را از اهل بیت اقتباس کرده و روش و سبک زندگی را از این مکتب بیاموزیم.
انتهای پیام

captcha