فعالیت ۲ گروه جهادی ـ تبلیغی بانوان در کرمانشاه
کد خبر: 3826657
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶

فعالیت ۲ گروه جهادی ـ تبلیغی بانوان در کرمانشاه

گروه اجتماعی ــ کارشناس امور بانوان تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: دو گروه جهادی ـ تبلیغی بانوان طی ایام تابستان در استان کرمانشاه فعالیت می‌کنند.

افسانه تیرانداز، کارشناس امور بانوان تبلیغات اسلامی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با اشاره به فعالیت‌ بانوان مبلغ در مناسبت‌های مختلف در طول ایام مختلف سال اظهار کرد: دو گروه جهادی ـ تبلیغی بانوان در کرمانشاه در طول تابستان در مناطق مختلف استان فعالیت می‌کنند.
وی افزود: این مبلغان در طول ایام سال به‌ویژه در تابستان به‌منظور اشاعه فرهنگ اسلامی به مناطق مختلف اعزام و فعالیت می‌کنند.
تیرانداز تصریح کرد: در حال حاضر گروه‌های جهادی برای بهره‌وری بهتر از تعطیلات تابستان در راستای فعالیت‌های مذهبی و فرهنگی در استان اقدام می‌کنند.
کارشناس امور بانوان تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: این گروه‌های جهادی ـ تبلیغی کار تبلیغی خود را در مناطق محروم انجام می‌دهند.
وی اظهار کرد: عمده فعالیت مبلغان گروه‌های جهادی ـ تبلیغی در مناطق محروم در کنار تبلیغ دین اسلام فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی است و درکنار این فعالیت‌ها تبیین گام دوم انقلاب به استناد فرمایشات مقام معظم رهبری نیز در دستور کار مبلغان قرار گرفته است.
انتهای پیام

captcha