استقبال گرم مردم سقز از کاروان خدام رضوی
کد خبر: 3826669
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳

استقبال گرم مردم سقز از کاروان خدام رضوی

گروه اجتماعی ــ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز گفت: مردم شهرستان سقز از ارادتمندان اهل بیت (ع) امروز، ۲۲ تیرماه استقبال بی‌نظیری از کاروان خدام و پرچم متبرک رضوی داشتند.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام برومند‌رازیانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز، امروز، 22 تیرماه در مراسم استقبال از بیرق امام رضا(ع) اظهار کرد: کاروان «زیر سایه خورشید» با هدف ایجاد فضای زیارت از راه دور در شهرستان‌ها و کشور‌های مختلف حضور می‌یابد که امسال برای اولین بار به شهرستان سقز سفر کردند.

وی با اشاره به ارادت اهل بیت(ع) از مردم شهرستان سقز، افزود: از افتخارات کشور ایران در جوار امام هشتم حضرت علی بن موسی الرضا(ع) بودن است که برکات بسیاری نصیب ایران اسلامی کرده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز بیان کرد: اهداف حضور خادمان در شهرستان‌ها در راستای ترویج فرهنگ اسلام ناب و توسل به اهل بیت پیامبر(ص) و فریضه سلام دادن از راه دور به امام رضا(ع) در راستای تبلیغ دین اسلام است.

وی اعلام کرد: دیدار با مردم شهرستان، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، دیدار با خانه محرومان، حضور در حسینیه سقز و برگزاری جشن از مهم‌ترین برنامه‌های این کاروان خواهد بود.

حجت‌الاسلام رازیانی یادآور شد: دهه کرامت از یکم ذی‌القعده سالروز ولادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) تا یازدهم ذی‌القعده سالروز ولادت امام رضا(ع) نامگذاری شده است.

یکی از خادمان حرم هم با بیان اینکه ۲۶ سال است، خادم امام رضا هستم از سابقه آیین پرچم‌گردانی و بیرق‌گردانی و عشق مردم کشور به امام رضا سخن گفت.

یادآور می‌شود که در آیین استقبال که قشرهای مختلف مردم، معاون فرماندار سقز، فرمانده انتظامی، جانشین فرمانده سپاه، شهردار و جمعی از مسئولان و کارکنان حضور داشتند، حاضران دل را روانه حرم امام رضا کردند.
انتهای پیام

captcha