اهدای کتاب در قالب طرح «با مهر تا مهر» به مردم سیل‌زده
کد خبر: 3826673
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵

اهدای کتاب در قالب طرح «با مهر تا مهر» به مردم سیل‌زده

گروه فرهنگی ــ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از جمع‌آوری ۹۸۳ جلد کتاب برای اهدای در قالب طرح ملی «با مهر تا مهر» به مردم مناطق سیل‌زده کشور خبر داد.

اهداء کتاب به سیل‌زدگان در طرح ملی «با مهر تا مهر» در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، رامین معبودی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل، امروز، ۲۲ تیرماه در نشست با خبرنگاران گفت: این کار در قالب طرح ملی «با مهر تا مهر» و همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل برگزار و کتاب‌های متنوعی جمع آوری شد.

وی با بیان اینکه در این طرح مردم نوع‌دوست با مراجعه به کتابفروشی‌ها، کتاب‌های مدنظر را خریداری و برای اهدا به سیل زدگان در اختیار جمعیت هلال‌احمر قرار می‌دهند، افزود: در این طرح ملی نهاد‌ها و دستگاه‌های مختلفی از جمله اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کتابخانه‌های عمومی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مشارکت کرده‌اند.

معبودی با اشاره به اینکه این تعداد کتاب در مرحله اول توسط مردم استان تهیه و به جمعیت هلال‌احمر استان اهدا شده است، اضافه کرد: این طرح ملی تا پایان تابستان ادامه خواهد داشت و مردم فرهنگ دوست، خیر و نهاد‌های مختلف مردمی و عمومی می‌توانند در این طرح مشارکت کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل اضافه کرد: در مرحله اول علاوه بر کتاب‌های اهدایی، ۲۸۵ قلم لوازم التحریر هم به جمعیت هلال احمر استان اهدا شد و این اقلام را هم همراه کتاب‌ها برای توزیع به سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر کشور ارسال کردیم.
انتهای پیام

captcha