کارگاه «تصویرسازی رضوی» ویژه کودکان و نوجوانان
کد خبر: 3826725
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱
مجتمع فرهنگی ــ هنری پیامبر اعظم(ص) برگزار می‌کند؛

کارگاه «تصویرسازی رضوی» ویژه کودکان و نوجوانان

کانون خبرنگاران نبأ ــ هم‌زمان با سالروز میلاد امام رضا(ع)، مجتمع فرهنگی ــ هنری پیامبر اعظم(ص) کارگاه یک روزه «تصویرسازی رضوی» با محوریت زندگانی امام هشتم(ع) را ویژه کودکان و نوجوانان برگزار می‌کند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ همزمان با سالروز میلاد با سعادت شمس‌الشموس حضرت امام رضا(ع)، مجتمع فرهنگی ــ هنری پیامبر اعظم(ص) با همکاری مؤسسه فرهنگی و قرآنی شکوفه‌های انتظار و خادمان مقبره الشهدای تهرانسر، به برگزاری کارگاه یک روزه «تصویرسازی رضوی» با محوریت زندگانی امام هشتم(ع)، ویژه کودکان و نوجوانان، اقدام کرده است.
این کارگاه با هدف معرفی و ترویج سیره رضوی و زندگی امام رضا(ع) به کودکان و نوجوانان در قالب مصورسازی قصه‌هایی از زندگی امام رئوف(ع) برگزار می‌شود. میثم مرادی، مسئول مجتمع فرهنگی، هنری پیامبر اعظم(ص) برگزارکننده و سیده‌معصومه حسینی تصویرگر و مربی این کارگاه یک روزه آموزشی است. 
علاقه‌مندان برای شرکت در این ورک‌شاپ می‌توانند روز یکشنبه، ۲۳ تیرماه از ساعت ۱۹ تا ۲۱ به آدرس: تهرانسر، شهرک پاسداران، بوستان گلریز (شهدای گمنام) مراجعه کنند.
شرکت در این کارگاه رایگان بوده و وسایل مورد نیاز نیز رایگان در اختیار شرکت‌کنندگان قرار خواهد گرفت. همچنین در پایان کارگاه به آثار برگزیده جوایزی اهدا خواهد شد.
حدیثه سوختانلو
انتهای پیام
captcha