ملت ایران همواره مدیون صبر و ایستادگی خانواده‌های شهداست
کد خبر: 3826783
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۲

ملت ایران همواره مدیون صبر و ایستادگی خانواده‌های شهداست

گروه اجتماعی - مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گیلان با تاکید بر اینکه ملت ایران همواره مدیون صبر و ایستادگی خانواده‌های شهداست، تصریح کرد: امروزه شاهد هستیم پس از گذشت بیش از سه دهه از جنگ، همچنان خانواده‌هایی چشم‌انتظار برگشت استخوان‌های فرزندان شهیدشان هستند.

به گزارش ایکنا از گیلان،‌ حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسن تسخیری، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس استان گیلان امروز،‌ 22 تیرماه در یادواره شهدای بخش تولمات شهرستان صومعه‌سرا، اظهار کرد: شهادت به انسان عزت می‌بخشد.

وی شهادت را اوج کمال انسان دانست و افزود: انقلاب اسلامی ایران حاصل خون شهدایی است که در راه دفاع از اسلام و انقلاب، از تمام دارای خود گذشتند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه ملت ایران همواره مدیون صبر و ایستادگی خانواده‌های شهداست، تصریح کرد: امروزه شاهد هستیم پس از گذشت بیش از سه دهه از جنگ، همچنان خانواده‌هایی چشم‌انتظار برگشت استخوان‌های فرزندان شهیدشان هستند.

تسخیری با بیان اینکه اگر کسی در مسیر کسب رضای الهی حرکت کند، خداوند متعال نیز در راه کسب پیروزی به او کمک می‌کند،‌ گفت: مسئولان در نظام اسلامی باید خود را خادم و نوکر مردم بدانند.

وی با تاکید بر اینکه اگر مسئولی نسبت به انقلاب و ملت ایران خیانتی کند باید در برابر خدای متعال پاسخگو باشد، افزود: وظیفه مسئولان حفاظت از دستاوردهای انقلاب است و آنها حق ندارند خود را برتر از مردم بدانند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان حفظ آرمان‌های اسلام،‌ اسلام و نظام را اصلی‌ترین مجاهدت شهدا دانست و خاطرنشان کرد: همگان باید بدانند که هیچکس حق ندارد عزت ملت ایران را به مستکبرانی مانند آمریکا بفروشد.

تسخیری با بیان اینکه طی سال‌های اخیر اعتماد به غربی‌ها صدمات فراوانی به دستاوردهای کشور زده است، تصریح کرد: امروز دشمن در تلاش است تا نشان دهد ملت ایران را از حرکت در مسیر انقلاب ناامید کرده،‌ اما ایستادگی مردم در برابر تمام مشکلات و حضورشان در میادین دفاع از انقلاب سبب زمین‌گیر شدن دشمن شده است.

انتهای پیام

captcha