برگزاری طرح رواق رضوی در آذربایجان غربی
کد خبر: 3826804
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۳

برگزاری طرح رواق رضوی در آذربایجان غربی

گروه اجتماعی - مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان غربی از برگزاری طرح رواق رضوی در استان خبر داد و گفت: از مهمترین برنامه‌های اجرایی در دهه کرامت، برپایی غرفه‌های رواق رضوی بود که در پارک ائللرباغی ارومیه به مدت ۴ شب ادامه داشت.

برگزاری طرح رواق رضوی در آذربایجان غربی

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اکبر نوروزنژاد، مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان غربی، عصر امروز، ۲۲ تیر ماه، در مراسم جشن میلاد امام رضا(ع) و دهه کرامت که با حضور خادمان رضوی و پرچم متبرک بارگاه ملکوتی در محل زورخانه جهان پهلوان تختی ارومیه برگزار شد، اظهارکرد: سراسر باشگاه و زورخانه‌های کشور با نام و یاد امام رضا(ع) معطر شده است.

وی به برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان غربی اشاره کرد و ادامه داد: دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان غربی به‌مناسبت دهه کرامت برنامه‌های متنوع و فراوانی داشته و برنامه‌های فرهنگی، خدمات‌رسانی و ورزشی بسیاری را در این راستا برگزار کرد.

نوروزنژاد افزود: از مهمترین برنامه‌های اجرایی در این دهه برپایی غرفه‌های رواق رضوی بود که در پارک ائللرباغی ارومیه به مدت ۴ شب ادامه داشت.

وی تصریح کرد: در ۱۲ غرفه رواق رضوی، کانون‌های تخصصی مردمی مشغول خدمت بودند و چندین کانون نیز در ۶ غرفه خدمات‌رسانی می‌کردند.

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: بخش دیگری از فعالیت‌ها در این دهه برگزاری نشست‌های تخصصی، نشست تخصصی علمای شیعه و اهل سنت و نشست اندیشمندان با موضوع نقش امام رضا(ع) در شکوفایی علم و تمدن بود.

وی گفت: در این ایام نشست اساتید دانشگاه، نشست مداحان و ورزشکاران و برنامه‌های متنوع ورزشی و فرهنگی نیز برگزار شد.
انتهای پیام

captcha