ارشاد البرز میزبان خدام و پرچم حرم رضوی می‌شود
کد خبر: 3826823
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۱

ارشاد البرز میزبان خدام و پرچم حرم رضوی می‌شود

گروه اجتماعی ــ مدیرکل ارشاد البرز گفت: به‌مناسبت دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) شهر کرج و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان میزبان خادمان و پرچم حرم رضوی می‌شود.

ارشاد البرز میزبان خدام و پرچم حرم رضوی می‌شود

ناصر مقدم، مدیرکل ارشاد البرز در گفت‌‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: دهه کرامت و ولادت امام هشتم شیعیان فرصت مغتنمی برای گسترش و نشر معرفت، معنویت دینی و ترویج معارف رضوی در جامعه است.
وی با تاکید بر اینکه باید از این فرصت مناسب در راستای ترویج فرهنگ رضوی و شعائر اسلامی به بهترین نحو استفاده کرد، بیان کرد: سیره عملی و علمی ائمه اطهار(ع) بهترین الگو برای جامعه اسلامی و مقابله با فرهنگ منحط غربی و تهاجم فرهنگی است.
این مقام مسئول افزود: دشمنان همواره تلاش‌ کرده‌اند با توطئه‌های مختلف اسلام را دین حزن و اندوه به جهان معرفی کنند؛ بنابراین برگزاری جشن‌های دهه کرامت و گرامیداشت ایام میلاد اهل‌بیت عصمت و طهارت نشان می‌دهد که مسلمانان در شادی ائمه معصومین و اهل بیت(ع) شاد و در غم و اندوه آنان محزون هستند.
مقدم در ادامه از حضور خدام رضوی در اداره‌کل ارشاد البرز خبر داد و گفت: ارشاد البرز برای اولین بار به‌مناسبت دهه کرامت و میلاد با سعادت امام رضا(ع)، میزبان پرچم آقا علی‌بن موسی الرضا(ع) می‌شود.
وی با بیان اینکه خادمان حرم مطهر رضوی با عنوان «کاروان زیر سایه خورشید» امروز ساعت ١٠:٣٠ صبح در این اداره‌کل حضور خواهند یافت، افزود: در این مراسم علاوه بر توزیع بسته‌های متبرک رضوی، به شرکت‌کنندگان به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.
انتهای پیام

captcha