۳۰۹ پروژه محرومیت‌زدایی در مازندران افتتاح شد
کد خبر: 3826922
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷
با رمز یا علی‌بن موسی‌الرضا(ع)؛

۳۰۹ پروژه محرومیت‌زدایی در مازندران افتتاح شد

گروه اجتماعی ــ فرمانده سپاه کربلای مازندران امروز از طریق ویدئو کنفرانس ۳۰۹ پروژه محرومیت‌زدایی را با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان در استان افتتاح کرد.

309 پروژه محرومیت‌زدایی در مازندران افتتاح شدبه گزارش ایکنا از مازندران، محمدحسین بابایی، فرمانده سپاه کربلای مازندران امروز، 23 تیرماه در افتتاح پروژه محرومیت‌زدایی و اشتغالزایی که به‌صورت ویدئو کنفرانس از مقر فرماندهی سپاه کربلای مازندران در ساری برگزار شد، ضمن تبریک ولادت امام رضا(ع) گفت: هر کس ولایت امام رضا(ع) را بپذیرد در حقیقت ولایت 14 معصوم پاک را پذیرفته و این اعتقاداتش نجات‌بخش خواهد بود.
وی افزود: اگر ما تابع ولی فقیه باشیم می‌توانیم با ایستادگی در برابر ظالمان و دشمنان اسلام و طی راه روشن انقلاب، کشور را به تعالی برسانیم.
فرمانده سپاه کربلای مازندران تصریح کرد: در نظر داریم هر ماه یک افتتاحیه متمرکز در یک محل در حوزه‌های اشتغالزایی، محرومیت‌زایی و راه‌اندازی پروژه‌های کوچکی که دولت بر عهده سپاه گذاشته است داشته باشیم.
وی افزود: برابر ابلاغ فرمانده کل سپاه مبنی بر اجرای 40 هزار پروژه محرومیت‌زدایی، سهم سپاه کربلای مازندران یکهزار و 500 پروژه است که 309 پروژه با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد تومان، امروز 23 تیرماه به کمک کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد شهید و برخی ادارات به اتمام رسیده است، افتتاح می‌شوند.
وی افزود: این پروژه‌ها در حوژه آب‌رسانی روستایی، احداث خانه محروم و سیل‌زدگان، بهسازی گلزار شهدا و راه‌اندازی مشاغل خرد و کوچک خانگی است.
بابایی با بیان اینکه تا‌کنون 519 پروژه محرومیت‌زدایی در استان مازندران‌ افتتاح شده است، اظهار کرد: این پروژه‌ها در حوزه خانه محروم، کتابخانه، بهسازی معابر، راه روستایی، پل روستایی، مسجد، خانه عالم، خانه بهداشت، آبرسانی روستایی، سالن ورزشی، زمین ورزشی روباز، مدارس روستایی و... بوده است.
وی با بیان اینکه‌ مردم ولی نعمت هستند و نظام وظیفه خدمتگذاری به مردم را دارد، افزود: برخی مردم مستضعف هستند، و این استضعاف ممکن است فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و... باشد و باید حاکمیت دینی مردم را از استضعاف بیرون بیاورد.
بابایی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بسیج را مظهر مردم‌سالاری دینی می‌داند، بیان کرد: هیچکس منکر زحمات نیروی مسلح در هشت سال دفاع مقدس نیست ولی وقتی مردم آمدند و وارد عرصه شدند، پیروزی رقم خورد.
وی با بیان اینکه، مردم در شناسایی افراد بدخواه و ایجاد امنیت پایدار بسیار تاثیرگذارند، افزود: سپاه کربلا با همکاری دیگر دستگاه‌ها و نهادها توانسته استت اقدامات خوبی انجام دهد.

673 پروژه محرومیت‌زدایی در دست اقدام
بابایی با بیان اینکه 673 پروژه در دست اقدام داریم که از 30 تا 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: تشکیل صندوق‌های خاص اشتغال محور در روستاها با اعتبارات مردمی در حال توسعه است و در کلان کشوری پیشرفت چشمگیری داشته است.
به گزارش ایکنا، در این ویدئو کنفراس نوروزی مدیر کل کمیته امداد مازندران و نیز معاون بنیاد شهید استان مازندران و رئیس بسیج سازندگی استان حضورداشتند.
انتهای پیام

captcha