مشارکت ۵۰۰ دانش‌آموز البرزی در طرح هجرت ۳
کد خبر: 3826949
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷

مشارکت ۵۰۰ دانش‌آموز البرزی در طرح هجرت ۳

گروه اجتماعی ــ رئیس بسیج سازندگی البرز از اجرای طرح هجرت ۳ در این استان خبر داد و گفت: در این طرح ۵۰۰ دانش‌آموز مشارکت می‌کنند.

مشارکت 500 دانش‌آموز البرزی در طرح هجرت 3

علی ترکاشوند، رئیس بسیج سازندگی البرز در گفت‌و‌گو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: اوقات فراغت فرصتی مناسب برای انجام سازندگی و رفع محرومیت در راستای تحقق اهداف نظام و آرمان‌های اجتماعی است.
وی با اشاره به غنی‌سازی اوقات فراغت در پرتو رشد فردی و اجتماعی دانش‌آموزان تصریح کرد: طرح هجرت 3 با حمایت بسیج سازندگی و بسیج دانش‌آموزی و آموزش و پرورش در البرز اجرا می‌شود.
این مسئول طرح به اهداف اجرای این طرح اشاره کرد و گفت: اجرای این طرح همدلی و صمیمیت را در دانش‌آموزان تقویت می‌کند و آنان را به مهارت‌آموزی، خودباوری و فرهنگ کار و تلاش تشویق می‌کند.
وی تصریح کرد: همچنین با اجرای این طرح دانش‌آموزان با فرهنگ کار و حرفه‌هایی که می‌تواند در آینده برای آن‌ها شغل‌آفرینی کند آشنا می‌شوند.
ترکاشوند با بیان اینکه اجرای این طرح در البرز از ابتدای تیرماه آغاز شده و تا پایان فصل تابستان ادامه دارد، افزود: در این طرح 500 دانش‌آموز مشارکت دارند و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده 27 مدرسه توسط دانش آموزان بهسازی و زیباسازی می‌شوند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح علاوه بر بهسازی و زیباسازی مدارس و تعمیرات جزئی که توسط دانش آموزان و استادکاران انجام خواهد شد برنامه‌های فرهنگی متعددی از جمله کلاس‌های آموزشی، فرهنگی، نماز جماعت، اردوهای فرهنگی و … نیز تدارک دیده شده است.
انتهای پیام

 

captcha