همایش علمی «قرآن‌پژوهی» در استان اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 3826993
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸

همایش علمی «قرآن‌پژوهی» در استان اردبیل برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ همایش علمی «قرآن‌‌پژوهی» برای اولین بار در استان اردبیل روز دوشنبه، ۲۴ تیرماه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل برگزار می‌شود.

همایش علمی «قرآن پژوهی» در استان اردبیل برگزار می‌شودولی پورعلی، دبیر همایش علمی «قرآن‌‌پژوهی» در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، با اشاره به اینکه در ۱۲ محور همایش مقاله‌های علمی و پژوهشی دریافت شده است، تصریح کرد: از اهداف عمده برگزاری این همایش ارائه فرهنگ غنی قرآنی در جامعه، آشنایی مردم با الگو‌ها و سبک زندگی قرآنی، توانمندسازی مربیان و اعضای مؤسسات قرآنی در پژوهش‌های قرآنی و مدیریت و مسئولیت‌پذیری به سبک آموزه‌های قرآنی است.
وی بیان کرد: از چندین ماه پیش هماهنگی‌های لازم جهت تشکیل ستاد همایش قرآن‌پژوهی کمیته‌های علمی و اجرایی آن با توجه به وظایف و مسئولیت‌های تعریف شده انجام شد که در نهایت پس از دریافت مقالات و داوری آن‌ها توسط کمیته علمی ۳ مقاله برتر به‌صورت سخنرانی در روز برگزاری همایش ارائه خواهد شد.
پورعلی تصریح کرد: سازمان‌ها و ادارات مختلف و همچنین مؤسسات قرآنی همکاری نزدیک و بسیار مؤثری را با کمیته اجرایی همایش داشته‌اند و این نشان از توجه سازمان‌های مختلف به اهمیت مباحث قرآنی و تاثیر آن در سطح جامعه دارد.

دبیر همایش علمی «قرآن‌پژوهی» در رابطه با روز برگزاری همایش اظهار کرد: اختتامیه همایش در سالن همایش‌های دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه، ۲۴ تیرماه با حضور مدیران دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی استان، قرآن‌پژوهان، اساتید دانشگاهی و محققان برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha