«دست‌های مهربانی» به‌سوی دختران مؤسسه پرتو مهر امام رضا(ع)
کد خبر: 3827018
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲

«دست‌های مهربانی» به‌سوی دختران مؤسسه پرتو مهر امام رضا(ع)

کانون خبرنگاران نبأ ــ همزمان با ایام دهه کرامت، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه طرقبه شاندیز به همراه مسئولان بقعه متبرکه امامزادگان یاسر و ناصر(ع) از مؤسسه خیریه «پرتو مهر امام رضا(ع)» در بخش شاندیز بازدید کردند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ همزمان با ایام دهه کرامت، حجت‌الاسلام صادقی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه طرقبه شاندیز به همراه کارمندان و مدیران بقعه متبرکه امامزادگان یاسر و ناصر(ع) از مؤسسه خیریه «پرتو مهر امام رضا(ع)» مرکز نگهداری از دختران بی‌سرپرست در بخش شاندیز بازدید کردند.
در این بازدید، تعداد ۱۹ کمک هزینه تهیه پوشاک به دختران بی‌سرپرست این مرکز در قالب طرح «دست‌های مهربانی» به مبلغ ۲۷ میلیون ریال از محل عواید موقوفات شهرستان طرقبه شاندیز اهدا شد.
یادآور می‌شود؛ مؤسسه خیریه پرتو مهر امام رضا(ع) دارای پنج مرکز شبانه‌روزی نگهداری و پشتیبانی از فرزندان بی‌سرپرست و بدسرپرست دختر و پسر است، که مرکز شماره یک این مؤسسه در ابتدای جاده سوران شاندیز واقع شده و محل نگهداری و حمایت از دختران ۶ تا ۱۲ سال است؛ همچنین اولین زائرسرای فرزندان بهزیستی کل کشور در شهریور‌ماه سال ۹۶ در این مرکز افتتاح شده است که به میزبانی از فرزندان دختر ساکن در سایر مؤسسات خیریه شهرستان‌ها و استان‌های تحت نظارت بهزیستی کشور می‌پردازند.
اعظم دوست‌حصار
انتهای پیام
captcha