خیزش یهودیان اتیوپیایی در برنامه «داخل اسرائیل»
کد خبر: 3827095
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲

خیزش یهودیان اتیوپیایی در برنامه «داخل اسرائیل»

گروه هنر ــ در برنامه این هفته «داخل اسرائیل» (Israel Inside) در شبکه هیسپان تی وی به موضوع تظاهرات در سرزمین های اشغالی و درگیری و تظاهرات یهودیان اتیوپی در این اراضی اختصاص دارد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شبکه پرس تی وی، برنامه «داخل اسرائیل» (Israel Inside) در این قسمت موضوع شورش و خیزش یهودیان اتیوپیایی را بررسی می‌کند که در پی کشته شدن کارگر یهودی مهاجر اتیوپیایی تظاهراتی در سرزمین‌های اشعالی برپا شد که همچنان ادامه دارد.
جنایت اخیر صهیونیست‌ها علیه یک جوان اتیوپیایی، زخم‌های کهنه نژاد پرستی علیه سیاهپوستان مهاجر اتیوپی را تازه کرده، به طوری که اعتراضات گسترده‌ای را علیه رژیم آپارتاید اسرائیل به همراه داشته است. معترضان در سراسر سرزمین اشغالی از دوشنبه دو هفته گذشته در این اعتراض‌ها، تبعیض نژادی سازمان یافته علیه جامعه یهودیان فالاشا را به شدت محکوم کردند. برگزار کنندگان این اعتراض‌ها اعلام کردند که این تظاهرات ادامه خواهد داشت. «داخل اسرائیل» که به بررسی مظاهر فروپاشی رژیم صهیونیستی از درون اختصاص دارد، این هفته به بررسی جوانب این موضوع می‌پردازد.
«داخل اسرائیل»، روز سه‌شنبه ۲۵ تیرماه ساعت ۵:۳۰ و ۱۴:۳۰، چهارشنبه ۲۶ تیرماه ساعت ۴:۳۰ به مدت ۲۵ دقیقه از شبکه هیسپان تی وی پخش خواهد شد. زمان تکرار این برنامه پنجشنبه ساعت ۱۰:۳۰ و جمعه ساعت ۱۳:۳۰ خواهد بود.
انتهای پیام
captcha