بررسی جانمایی ۷ جایگاه سیار عرضه سوخت در اربعین ۹۸
کد خبر: 3827148
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۹
ایدون خبر داد:

بررسی جانمایی ۷ جایگاه سیار عرضه سوخت در اربعین ۹۸

گروه اجتماعی - معاون شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام از بررسی جانمایی ۷ جایگاه سیار عرضه سوخت در اربعین ۹۸ خبر داد و گفت: طی سال جاری با حذف هزینه روادید زائرین عتبات عالیات، احتمال افزایش ۲ برابری در تردد زوار اربعین حسینی از مرز بین‌المللی مهران پیش‌بینی می‌شود.

بررسی جانمایی ۷ جایگاه سیار عرضه سوخت در اربعین ۹۸
به گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از روابط عمومی شرکت نفت ایلام، پرویز ایدون، معاون شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام امروز 23 تیر ماه با اعلام این خبر، اظهار کرد: با هدف صیانت از حقوق شهروندی و بهینه سازی در مصرف انرژِی به خانوار های بی بضاعت و محروم از گاز خانگی، وام ۳ میلیون تومانی برای بهره‌مندی از گاز طبیعی اعطا می‌شود.
ایدون با اعلام رضایت از نقش سازمان جهاد کشاورزی استان در اجرای طرح پلاک گذاری تراکتورها و ساماندهی تخصیص سوخت مایع به ادوات کشاورزی، افزود: انتظار می‌رود که در ساماندهی تخصیص سوخت مایع به بخش ماکیان، تعامل و همکاری دو سویه به همین روال ادامه یابد.
جانشین رئیس کارگروه اصلی مبارزه با قاچاق و عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی استان با اشاره به ضرورت هماهنگی و تعامل بیش از پیش فرماندهی مرزبانی استان با مجموعه عوامل شرکت مستقر در پایانه کنترل باک خودرو های خروجی از مرز بین المللی مهران، عنوان کرد: پس از تعیین محل استقرار جایگاه های سیار عرضه سوخت در مسیر تردد زائرین عتبات عالیات، همکاری و تعامل شرکت توزیع نیروی برق استان برای برق رسانی به جایگاه های مذکور، بیش از پیش اهمیت دارد.
ایدون ضمن اعلام آمادگی شرکت در تأمین سوخت مایع مولد های برق در شرایط اضطراری، تصریح کرد: برای ارائه خدمات هر چه مطلوبتر در مراسم اربعین حسینی امسال، بایستی محل سوختگیری خودرو ها و بالگرد های امداد رسان و پلیس راهور از هم اکنون به شرکت اطلاع داده شود.
این مقام مسئول در حاشیه اولین نشست اعضای ستاد اربعین شرکت در خصوص افزایش انگیزه، کیفیت و رقابت پذیری در بین متقاضیان بهره‌برداری از جایگاه‌های سیار عرضه سوخت، تأکید کرد: أخذ مجوز برای افزایش کارمزد جایگاه‌های سیار عرضه سوخت مورد بررسی هرچه بیشتر قرار می‌گیرد.
انتهای پیام
captcha