ثبت‌نام طرح «مشکوة» ویژه جامعه هدف سازمان بهزیستی آغاز شد
کد خبر: 3827225
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷
در آستانه روز بهزیستی؛

ثبت‌نام طرح «مشکوة» ویژه جامعه هدف سازمان بهزیستی آغاز شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ همزمان با میلاد با سعادت امام رضا(ع)، ثبت نام از متقاضیان شرکت در دومین دوره طرح حفظ تلفنی قرآن کریم با عنوان «مشکوة» آغاز شد.

زهرا نقی‌زاده، رئیس مرکز فعالیت‌های قرآنی دانشجویان جهاددانشگاهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا؛ گفت: همزمان با میلاد با سعادت امام رضا(ع)، ثبت نام از متقاضیان شرکت در دومین طرح حفظ تلفنی قرآن کریم«طرح مشکوة» آغاز شده است.
نقی‌زاده افزود: پیش‌بینی می‌کنیم در دوره دوم این طرح، نزدیک به دویست نفر از مددجویان بهزیستی سراسر کشور که جامعه هدف ما هستند، ثبت نام کرده و در مرحله بعد، به وسیله آزمون تعیین سطح و براساس ظرفیت موجود از بهترین‌ها دعوت به عمل آید.
رئیس مرکز فعالیت‌های قرآنی دانشجویان گفت: برخورداری متقاضیان از سطح روخوانی و روان‌خوانی مطلوب، الزامی است و از این افراد هزینه‌ای اخذ نمی‌شود.
وی ضمن اعلام روز عید سعید غدیر خم به عنوان آخرین مهلت ثبت نام، بیان کرد: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز فعالیت‌های قرآنی دانشجویان به نشانی www.isqa.ir و مطالعه ضوابط طرح، فرم ثبت‌ نام را تکمیل کنند.
یادآور می‌شود، اولین دوره طرح حفظ تلفنی قرآن «طرح مشکوة» با همکاری سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور وابسته به جهاد دانشگاهی و سازمان بهزیستی کشور پاییز و زمستان سال گذشته برگزار شد.
انتهای پیام

captcha