برگزاری دوره آموزشی زیارتی اساتید دانشگاه علوم پزشکی لرستان
کد خبر: 3827239
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴

برگزاری دوره آموزشی زیارتی اساتید دانشگاه علوم پزشکی لرستان

گروه فرهنگی ــ دبیر دفتر هم‌اندیشی اساتید دانشگاه علوم پزشكی لرستان از برگزاری دوره آموزشی زیارتی اساتید دانشگاه علوم پزشکی لرستان در مشهد مقدس خبر داد و گفت: زمان این دوره اوایل سه ماهه سوم و در راستای این دوره طرح ضیافت اندیشه برگزار شده است.

برگزاری دوره آموزشی زیارتی اساتید دانشگاه علوم پزشکی لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، با حضور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی لرستان و مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی لرستان مراسم افتتاحیه طرح «ضیافت اندیشه» ویژه اساتید دانشگاه علوم پزشكی لرستان یك‎شنبه، بیست و سوم تیرماه در مجتمع دانشكده بهداشت، تغذیه و پیراپزشكی گلدشت خرم‌آباد برگزار شد.

این طرح در قالب چهار كلاس آموزشی و به مدت سه روز برگزار خواهد شد که این كلاس‌ها شامل دو كلاس با موضوع اخلاق حرفه‌ای با تدریس حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌بویه و علم‌جو، یک كلاس با موضوع اقتصاد مقاومتی با تدریس شاه‌ویسی و یک كلاس با موضوع مباحث سیاسی با تدریس استاد آدمی است.

مهناز مردانی، دبیر دفتر هم‌اندیشی اساتید دانشگاه علوم پزشكی لرستان در حاشیه این مراسم از برگزاری دوره آموزشی زیارتی اساتید دانشگاه در مشهد مقدس خبر داد و گفت: زمان این دوره اوایل سه ماهه سوم و در راستای این دوره طرح ضیافت اندیشه برگزار شده است.

انتهای پیام

captcha