برپایی نمایشگاه عکس «شهر یاران» در سمنان
کد خبر: 3827255
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵

برپایی نمایشگاه عکس «شهر یاران» در سمنان

گروه فرهنگی ــ همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) سومین نمایشگاه عکس «شهر یاران» در مراسمی با حضور مسئولان در مجتمع فرهنگی ـ هنری کومش سمنان گشایش یافت.

برپایی نمایشگاه عکس «شهر یاران» در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) سومین نمایشگاه عکس «شهر یاران» در مراسمی با حضور نمایشگاه آثار منتخب عکس شهر یاران شب گذشته، 23 تیر با حضور فرماندار و شهردار سمنان و جمعی از مسوولان فرهنگی و هنرمندان و عکاسان در نگارخانه‌های سیمرغ و فرهنگ و هنر مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان افتتاح شد.

گفتنی است در این نمایشگاه که با مشارکت و همکاری ارگانهای مختلف از جمله شهرداری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و ... برپا شده ٨١ قطعه عکس از ٥١ عکاس در سه بخش به صورت تک عکس و مجموعه عکس ارائه شده است .

این عکس‌ها پس از بررسی ۷۰۹ عکس دریافتی از ۱۲۸ عکاس در بخش‌های حرفه‌ای، تلفن همراه و ویژه (نشاط اجتماعی) با موضوعات جاذبه‌های تاریخی ، طبیعی و گردشگری سمنان، آیین‌های سنتی عید نوروز و بهار در سمنان، فضای‌های جاذب شهر سمنان (مناظر، نمادها، نورپردازی ها، فضای سبز)، سمنان در شب و سمنان شهر دوستدار کودک با رای هیات داوران به این جشنواره راه یافته‌اند.

همچنین از این تعداد ۲۸ اثر از ۱۸ عکاس در بخش حرفه‌ای، ۳۵ اثر از ۲۱ عکاس در بخش تلفن همراه و ۱۸ اثر از ۱۲ عکاس در بخش ویژه (نشاط اجتماعی) در نمایشگاه مذکور ارائه شده است که این نمایشگاه تا پایان تیر ماه همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ برای بازدید علاقه مندان دائر است.

یادآور می‌شود که سومین جشنواره عکس شهر یاران توسط سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان با همکاری دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، مدیریت گردشگری شهرداری سمنان، اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سمنان و ... برپا شده است.

انتهای پیام

captcha