برگزاری نشست کارگروه فرهنگی ـ آموزشی ستاد اربعین کرمانشاه
کد خبر: 3827327
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹

برگزاری نشست کارگروه فرهنگی ـ آموزشی ستاد اربعین کرمانشاه

گروه اجتماعی ــ اولین نشست کمیته بانوان کارگروه فرهنگی ـ آموزشی ستاد اربعین استان کرمانشاه هفته اول مردادماه برگزار می‌شود.

افسانه تیرانداز، مسئول کارگروه استانی معاونت و شورای راهبردی فعالیت‌های بانوان کمیته فرهنگی ـ آموزشی اربعین در استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، از برگزاری اولین جلسه کمیته بانوان کارگروه فرهنگی ـ آموزشی ستاد اربعین استان کرمانشاه خبر داد.
وی اظهار کرد: این نشست مردادماه سال‌ جاری در کرمانشاه با هدف قدم گذاشتن در راه اعتلای فرهنگ حسینی برگزار خواهد شد.
تیرانداز تصریح کرد: این امر یک توفیق است؛ چرا که قدم گذاشتن در راه اعتلای فرهنگ حسینی توفیق می‌خواهد.
مسئول کارگروه استانی معاونت و شورای راهبردی فعالیت‌های بانوان کمیته فرهنگی ـ آموزشی اربعین در استان کرمانشاه با اشاره به برخی کمیته‌های زیرمجموعه ستاد اربعین گفت: با برنامه‌ریزی و تشکیل کمیته بانوان فرهنگی ـ آموزشی انتظار می‌رود تا در بخش فعالیت‌ها بهتر عمل شود.
وی با تشریح وظایف این کمیته اظهار کرد: کارگروه بانوان زیرمجموعه گروه فرهنگی ـ آموزشی ستاد اربعین است.
تیرانداز تصریح کرد: این ستاد موظف به برنامه‌ریزی لازم در سه مرحله قبل از اعزام، حین اعزام و بعد اعزام است و کمیته بانوان کارگروه فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین برنامه‌ریزی‌های لازم در این سه حوزه را تدوین می‌کند.
مسئول کارگروه استانی معاونت و شورای راهبردی فعالیت‌های بانوان کمیته فرهنگی ـ آموزشی اربعین در استان کرمانشاه در ادامه به تشریح برخی برنامه‌های کمیته بانوان از جمله تعامل مستمر با مسئول کمیته استانی و حضور منظم و مؤثر در جلسات فرهنگی و استانی با پیگیری مصوبات جلسات کمیته فرهنگی ـ استانی در امور محوله و تعامل با شورای بانوان کمیته فرهنگی مرکزی ـ اطلاع‌رسانی و برگزاری جلسات هم‌اندیشی علمی و تخصصی و ارائه گزارش فعالیت‌های مبلغه‌های اعزامی از استان به مسئولان مربوط پرداخت.
وی در پایان افزود: در نشست پیش‌رو برخی از مشکلات سفر اربعین مطرح می‌شود و سعی بر هم‌اندیشی لازم در مسیر رفع مشکلات خواهد شد.
انتهای پیام

captcha