فعالیت ١٢ مؤسسه فرهنگی و هنری در بروجرد
کد خبر: 3827369
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴

فعالیت ١٢ مؤسسه فرهنگی و هنری در بروجرد

گروه فرهنگی ـ رئیس ارشاد بروجرد با اشاره به فعالیت ١٢ مؤسسه فرهنگی و هنری نک‌منظوره در بروجرد از افتتاح اولین مؤسسه چندمنظوره فرهنگی و هنری با نام «سیمرغ سپهر زاگرس» در این شهرستان خبرداد.

آغاز به‌کار مؤسسه فرهنگی و هنری «سیمرغ سپهر زاگرس» در بروجردبه گزارش ایکنا از لرستان، اولین مؤسسه فرهنگی و هنری چندمنظوره با نام سیمرغ سپهر زاگرس با مدیر مسئولی عرفان مقصودی در بروجرد آغاز به‌کار کرد.
فرزاد درخشان یگانه، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد، با اشاره به فعالیت مؤسسات فرهنگی و هنری فعال در بروجرد، گفت: در حال حاضر ١٢ مؤسسه فرهنگی و هنری(تک‌منظوره) در بروجرد دارای مجوز رسمی از اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان هستند که در حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری مشغول به فعالیت هستند.
وی افزود: مؤسسه فرهنگی و هنری سیمرغ سپهر زاگرس اولین مؤسسه چندمنظوره است که در اردیبهشت‌ماه سال‌جاری مجوز فعالیت در حوزه فرهنگی و هنری را دریافت کرده و به تازگی کار خود را در شهرستان بروجرد آغاز کرده است و با شروع به‌کار این مؤسسه، سیزدهمیین مؤسسه فرهنگی و هنری و اولین مؤسسه چندمنظوره با همکاری بخش خصوصی، در بروجرد راه‌اندازی شده است.
درخشان اضافه کرد: این مؤسسه اولین مؤسسه فرهنگی وهنری چندمنظوره شهرستان بروجرد است که امسال توانست مجوز فعالیت خود را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اخذ کند.
وی افزود: فعالیت این مؤسسه در موضوعات؛ فرهنگی، کتاب، پژوهش، ترجمه، هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی، موسیقی، مُد و لباس، برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری، نمایشگاه‌های مختلف فرهنگی و هنری، سمینارها و همایش‌ها حروف‌چینی و تنظیم و طراحی کتاب و نشریه، برگزاری دوره‌های آموزش‌های کوتاه‌مدت فرهنگی و هنری و ... خواهد بود.
وی با یادآوری این‌که حضور این مؤسسه فرهنگی وهنری، نقطه عطفی در انجام فعالیت های فرهنگی وهنری شهرستان خواهد بود، گفت: دو مؤسسه چندمنظوره دیگر هم در مراحل پایانی اخذ مجوز هستند که امیدوار هستیم تا پایان شش ماهه دوم بتوانند در شهرستان بروجرد، فعالیت خود را آغاز کنند.
یادآور می‏شود، عرفان مقصودی، مدیر مسئول مؤسسه چندمنظوره فرهنگی و هنری(سیمرغ سپهر زاگرس) یکی‌از هنرمندان فعال بروجردی است که سال‌ها در حوزه تئاتر مشغول به فعالیت است و با مجموعه‌ای از اساتید در حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری این مؤسسه را با هدف ارتقاء سطح فرهنگی و هنری جامعه راه‌اندازی کرده است.
مؤسسه چندمنظوره فرهنگی و هنری سیمرغ سپهر زاگرس درمیدان تختی خیابان ابن‌سینا، روبروی سالن طالقانی، پلاک یک واقع شده است.

انتهای پیام

captcha