معلمان از روش تمثیل برای ایفای نقش تربیتی استفاده کنند
کد خبر: 3827384
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲

معلمان از روش تمثیل برای ایفای نقش تربیتی استفاده کنند

گروه فرهنگی ـ مسئول نهاد رهبری در دانشگاه فرهنگیان لرستان با بیان این‌‌که معلمان در کلاس درس از روش استفاده از تمثیلات برای ایفای نقش تربیتی استفاده کنند، اظهارکرد: کسانی‌که کار تربیتی کنند بدون روش تمثیل نمی‌توانند کار را ادامه دهند.

همایش «مرواریدی در صدف» در خرم‌آباد برگزار شدبه گزارش ایکنا از لرستان، امروز دوشنبه، بیست و چهارم تیر همایش «مرواریدی در صدف»، با مشارکت معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان، بسیج فرهنگیان و واحد بانوان و خانواده آموزش و پرورش لرستان در پردیس علامه طباطبایی برگزار شد.
این مراسم با دکلمه‌خوانی سیده زهرا موسوی، فرزند شهید زنده لرستان سیدنورخدا موسوی و اجرای گروه سرود نغمه‌های افلاک زاگرس ادامه یافت.

حجت‌الاسلام حاتمی، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه فرهنگیان لرستان، در این همایش که با هدف توسعه فرهنگ حجاب در پردیس علامه طباطبایی برگزار شد، اظهارکرد: ماحصل بی‌حجابی در جامعه ناآرامی ذهنی و روانی است.
وی بی‌حجابی را از عوامل مهم در طلاق دانست و افزود: گاهی حجاب ناشی‌از یک لبخند به نامحرم است که از بی‌حجابی ایجاد شده است.
وی با ذکر این مطلب که فمنیسم امروز در خانواده‌ها ورود پیدا کرده است، اضافه کرد: امروز وظیفه بانوان فرهنگی به‌عنوان حجاب‌بانان جامعه سنگین‌تر شده است.
حاتمی با اشاره به این‌که در دنیای امروز جنگ بین سنت و مدرنیته جدی شده است، اضافه کرد: شاهد جنگ غرب با تمدن اسلامی هستیم‌.
مسئول نهاد رهبری در دانشگاه فرهنگیان لرستان با اشاره به این‌که اگر جوانان را جذب نکنیم آنان به سمت غرب گرایش پیدا می‌کنند، ادامه داد: نتیجه کار معلم و آثار کار فرهنگی در آینده مشخص می‌شود.
وی با ذکر این مطلب که معلمان در کلاس درس از روش استفاده از تمثیلات برای ایفای نقش تربیتی استفاده کنند، اظهارکرد: کسانی‌که کار تربیتی کنند بدون روش تمثیل نمی‌توانند کار را ادامه دهند.


انتهای پیام

captcha