نقش خیران و خیریه‌ها در شرایط جنگ اقتصادی پررنگ تر است
کد خبر: 3827391
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴

نقش خیران و خیریه‌ها در شرایط جنگ اقتصادی پررنگ تر است

گروه اجتماعی - استاندار اصفهان با بیان اینکه استکبار جهانی امروز با تمام قدرت به جنگ اقتصادی با ایران آمده است گفت: در این شرایط نقش خیران و خیریه‌ها دو چندان و پررنگ تر احساس می‌شود.

نقش خیران و خیریه‌ها در شرایط جنگ اقتصادی پررنگ تر است

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی در آئین افتتاح بیمارستان تخصصی خیریه قمر بنی هاشم (ع) نجف‌آباد با تاکید بر مشارکت همه مردم اظهار کرد: نقش خیران و خیریه‌ها در زمانه‌ای که در جنگ اقتصادی با دشمن قرار داریم دو چندان و پررنگ تر است.

وی ادامه داد: جنگ اقتصادی که استکبار جهانی علیه نظام جمهوری اسلامی به راه انداخته بسیار سخت و طاقت فرسا است و در این عرصه نیازمند مشارکت و همکاری همه اقشار مردم هستیم.

استاندار اصفهان تصریح کرد: استکبار جهانی با تمام قدرت به جنگ اقتصادی با ایران آمده است بنابراین در این عرصه باید با یاری همه مردم بر مشکلات فائق آییم.

وی افزود: مردم می‌توانند با ایستادگی، متانت و صبر، خشم مقدس خود را به دشمن نشان دهند.
رضایی تاکید کرد: آمادگی داریم برای پیشبرد اهداف در کنار خیران باشیم، زیرا امروز بیش از گذشته به همیاری آنان نیاز داریم.
فرماندار نجف آباد نیز در این مراسم گفت: مشارکت تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد توانسته سطح سلامت و بهداشت در شهرستان را افزایش دهد.
مجتبی راعی یادآورشد: یکصد تشکل و خیریه در این شهرستان مشغول به فعالیت است که توانسته‌اند سرمایه اجتماعی بزرگی را شکل دهند.
شایان ذکر است بیمارستان تخصصی قمر بنی هاشم (ع) نجف آباد در مساحتی بالغ بر سه هزار مترمربع با حضور استاندار اصفهان و فرماندار نجف‌آباد افتتاح شد.

انتهای پیام 

captcha