500 منتخب جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در شیراز تجلیل شدند
کد خبر: 3827414
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶

500 منتخب جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در شیراز تجلیل شدند

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ طی مراسمی از 500 برگزیده مرحله دانشگاهی و كشوری بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در دانشگاه علوم پزشكی شیراز تقدیر به عمل آمد.

به گزارش ایكنا از فارس، آئین تقدیر از ۵۰۰ برگزیده مرحله دانشگاهی و کشوری بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور امروز، 24 تیرماه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.
كوروش عزیزی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این مراسم، قرآن و فرهنگ قرآنی را بخش‌های جدانشدنی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز خواند و گفت: تلاش‌های این خانواده بزرگ دانشگاهی همیشه بر ارتقای سطح حداکثری این فرهنگ بوده و هست.
وی تدکید کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب شیراز را دارالعلمی در دارالعلم معرفی کردند، ما نیز وظیفه داریم تا این جایگاه ارزشمند را حفظ کرده و بر غنای علمی و فرهنگی آن بیفزاییم.
عزیزی با یادآوری افتخارآفرینی‌های دانشگاه علوم پزشکی شیراز، حضور رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در این آئین را نشانه‌ای از جایگاه و اهمیت دانشگاه علوم پزشکی شیراز دانست.
یادآور می‌شود، اجرای مداحی با حضور خادمان حرم حضرت شاهچراغ(س)، حضور و هنرنمایی دو برادر خردسال حافظ قرآن و اهدای لوح و هدیه به ۵۰۰ منتخب برگزیده بخش دانشگاهی و کشوری جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور از دیگر بخش‌های این آئین بود.
انتهای پیام

captcha