مردمی‌سازی تبلیغ راهکار نفوذ دین به همه مناطق کشور است
کد خبر: 3827486
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۱

مردمی‌سازی تبلیغ راهکار نفوذ دین به همه مناطق کشور است

گروه اجتماعی ــ حجت‌الاسلام نبی‌زاده با تأکید براینکه اگر بخواهیم دین و فرهنگ به دورترین نقاط کشور نفوذ و رسوخ بکند یک راه بیشتر نداریم و آن مردمی‌سازی تبلیغ است، گفت: اگر تبلیغ دولتی شد اتفاق مثبتی نمی‌افتد.

نبی زاده

به گزارش ایکنا از خوزستان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان،‌ حجت‌الاسلام محمدمهدی نبی‌زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان در همایش هم‌افزایی جبهه فرهنگی تبلیغی انقلاب اسلامی گتوند اظهار کرد: از مهم‌ترین اهداف سازمان تبلیغات اسلامی در حرکت جدیدش «تقویت اراده ملی برای مبارزه تمدنی» است؛ امروز شاهد جنگ تمدن‌ها هستیم؛ مقاومت یعنی جنگ تمدنی و اداره تبلیغات اسلامی اراده این ملت را تقویت کند.

وی ادامه داد: اولین لازمه رسیدن به این هدف استفاده از جوانان حزب‌اللهی است و لازمه دوم هم‌افزایی است که ما در استان هم به آن تاکید داریم. جبهه فرهنگی ـ تبلیغی انقلاب جبهه‌ای است که چپ و راست نمی‌شناسد و همه در کنار هم برای این انقلاب و مردم، برای خون شهدا و برای زمینه‌سازی ظهور منجی عالم بشریت تلاش می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان عنوان کرد: همه اقشار مردم از جمله دانش‌آموز، دانشجو، طلبه،‌ کارمند، پاسدار، فرهنگی و دیگر اقشار در جبهه فرهنگی ـ تبلیغی انقلاب اسلامی هستند. از حجت‌الاسلام اکبری مسئول جدید اداره تبلیغات اسلامی خواهش دارم در کنار دیگر مسئولان گتوند، جهت پیشرفت این شهر گام بردارند.

نبی‌زاده تأکید کرد: اگر بخواهیم دین و فرهنگ به دورترین نقاط کشور نفوذ و رسوخ بکند یک راه بیشتر نداریم و آن مردمی‌سازی تبلیغ است.

وی افزود: برای ترویج فرهنگ اسلامی راهی جز مردمی‌سازی تبلیغ نیست، اگر تبلیغ دولتی شد اتفاق مثبتی نمی‌افتد؛ نمونه تبلیغ دولتی کشور عربستان است که جنایت‌های عجیبی می‌کنند و موفقیتی نیز از این فعالیت‌ها به دست نیاورده‌اند.

نبی‌زاده گفت: راهبرد مهم دیگر اداره تبلیغات اسلامی توجه ویژه به مسئله بانوان است؛ بانوان قشر بسیار توانمندی هستند که بیش از نیمی از جامعه را تشکیل می‌دهند و باید بدانیم اگر دشمنان دختران ما را سست ایمان کردند،‌ خانواده‌ها و در نهایت جامعه ما سست می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان بیان کرد: بانوان مومن، عالم، دانشمند، نخبه، فرهنگی و مذهبی باید پای کار فرهنگ بیایند؛ ارزش و مقام زن در روایات مشخص است و می‌بینیم در حیث شریف کساء هم محور حضرت فاطمه(س) است و زن به منزله نخ تسبیح در جامعه است.

وی گفت: استراتژی دیگر اداره تبلیغات اسلامی که اهمیت ویژه‌ای هم دارد بحث خدمات اجتماعی، پیوست تبلیغ دین است؛ امروز نیاز است روحانیان در بزنگاه‌های حساس و بحران‌‌ها در کنار مردم باشند، مانند سیل اخیر که بسیاری از روحانیان در احداث سیل‌بندها و کمک‌رسانی پیشتاز بودند و این مسئله باید در زمینه‌های مختلف اجتماعی گسترش یابد.

انتهای پیام

captcha