برگزاری آیین نکوداشت مقام مادر در یاسوج
کد خبر: 3827501
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۴

برگزاری آیین نکوداشت مقام مادر در یاسوج

گروه فرهنگی ــ مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: نخستین آئین نکوداشت مقام مادر در استان با همکاری دفتر بانوان و بنیاد مادر برگزار می‌شود.

برگزاری نخستین آئین نکوداشت مقام مادر در یاسوج

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، آذر صفایی‌نیا، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 24 تیرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: نخستین آئین نکوداشت مقام مادر روز چهارشنبه، 26 تیرماه ساعت 17 تا 20 در سالن حکیم جرجانی یاسوج برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این همایش از 14 مادر نمونه استان تجلیل می‌شود، عنوان کرد: این آئین در تمام استان‌های کشور برگزار شده و پس از انتخاب این بانوان نمونه آنها وارد رقابت با مادران سراسر جهان می‌شوند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه بدون شک همه مادران این سرزمین نمونه هستند، بیان کرد: برای انتخاب منتخبان با محدودیت رو‌به‌رو بودیم.

صفایی‌نیا ابراز کرد: امید است مادران این مرز و بوم همانگونه که لایق بهترین‌ها هستند، در سطح دنیا بدرخشند و الگوهای خوبی برای فرزندانشان باشند.
وی با بیان اینکه در نظر اسلام خانواده و زن محور اصلی جامعه هستند، اضافه کرد: از همین رو باید اعتماد به نفس و خودباوری را بین زنان ارتقا داد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر فراهم‌سازی زمینه‌های اشتغال، ازدواج، تحصیل، بهداشت و درمان و پرداخت هزینه‌های معیشتی برای زنان آسیب‌پذیر و کم‌درآمد، گفت: دفتر امور بانوان طرح‌های مختلفی را با محوریت ارتقای شاخص‌های زندگی در خانواده‌ها اجرا می‌کند.

صفایی‌نیا بیان کرد: بدون شک زمانی که بانوان به خودشان به‌عنوان اولویت اول زندگی نگاه کنند ما شاهد یک خانواده سالم و بانشاط تری هستیم.

انتهای پیام

captcha