برگزاری جشنواره ازدواج در کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3827509
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۴

برگزاری جشنواره ازدواج در کهگیلویه و بویراحمد

گروه فرهنگی ــ به‌مناسبت هفته ازدواج، جشنواره ازدواج در سه شهر یاسوج، دهدشت و گچساران برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره ازدواج در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، سیدمحمد تقی علوی، مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 24 تیرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: 30 هزار برنامه اوقات فراغت در وزارت ورزش و جوانان برنامه‌ریزی شده که استان ما نیز اجرای بخش عمده‌ای از این برنامه‌ها را در دستور کار قرار داده است.
وی با بیان اینکه با همکاری سازمان بسیج ورزشکاران، آموزش و پرورش و سایر دستگاه‌ها اقدامات خوبی در دست اجرا است، افزود: باید زمینه لازم را برای ایجاد شادابی و نشاط بین جوانان و نوجوانان فراهم کنیم.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: همایش پیاده‌روی خانوادگی را از شهرستان دنا شروع کردیم و این همایش در روزهای آینده در بخش زیلایی شهرستان بویراحمد برگزار می‌شود، ضمن اینکه یک مجوز برگزاری همایش پیاده‌روی نیز برای بخش دیشموک گرفته شده است.
علوی با اشاره به 12 مرداد آغاز هفته ازدواج، بیان کرد: به همین مناسبت در سه شهر بزرگ استان شامل یاسوج، دهدشت و گچساران جشنواره ازدواج برگزار می‌شود.
وی در بخش دیگری از بیانات خویش، با اشاره به اجرای طرح مهارت‌آموزی ویژه سربازان، گفت: این طرح بر اساس تفاهم‌نامه منعقد شده بین وزارت ورزش و جوانان و ستاد کل نیروهای مسلح با همکاری جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه طرح مهارت‌آموزی ویژه سربازان شامل 80 ساعت آموزش برای یک هزار سرباز از اواخر تیرماه امسال در استان اجرا می‌شود، ابراز کرد: آموزش‌های ارائه شده در این طرح شامل مهارت‌های اشتغال و کارآفرینی و مهارت‌های زندگی است و در پایان نیز به افراد برتر از سوی جهاد دانشگاهی گواهینامه اعطا می‌شود.
انتهای پیام

captcha