اولین همایش قرآنی «ریحانه‌های نبوی» در ابهر برگزار شد
کد خبر: 3827678
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲

اولین همایش قرآنی «ریحانه‌های نبوی» در ابهر برگزار شد

گروه فرهنگی ــ اولین همایش قرآنی «ریحانه‌های نبوی» به مناسبت دهه کرامت و بزرگداشت هفته عفاف و حجاب در فرهنگسرای نور شهرستان ابهر برگزار شد.

اولین همایش قرآنی ریحانه‌های نبوی در ابهر برگزار شدبه گزارش ایکنا از زنجان، آیسان صادقی، سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی ابهر، 25 تیرماه در همایش قرآنی ریحانه‌های نبوی در خصوص اهمیت دهه کرامت گفت: ایامی که با ولادت کریمه اهل بیت آغاز می‌شود و پایانش با ولادت خورشید فروزان امامت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) است، دهه‌ای است که تداعی‌کننده عزم و قاطعیت و اراده آهنین زنان بزرگ و بانوان والامقام و گرانقدر جهان  اسلام به‌شمار می‌رود.
وی با اشاره به اینکه دهه کرامت دهه‌ای است که یادآور تمام خوبی‌ها و جمال انسانی است، گفت: حضرت معصومه(س) سرچشمه تمام فضیلت‌ها و الگویی بی‌بدیل برای جامعه در عرصه عفاف و حجاب است.
این مسئول با تاکید بر ضرورت اهتمام بیشتر در زمینه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه، عنوان کرد: امیدواریم به همت اداره شهرستان و مؤسسات و فعالان قرآنی برگزاری فعالیت‌های این عرصه تداوم داشته باشد.
یادآور می‌شود که پایان‌بخش برنامه، تجلیل و اهدا لوح و هدیه به مدیرمسئولان، قرآن‌آموزان و مدرسان فعال قرآنی شهرستان ابهر، شریف آباد، هیدج و صائین بود.
انتهای پیام
captcha