تولید مسابقه استعدادیابی مداحی در شبکه قرآن
کد خبر: 3827685
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳
با همکاری هیئت رزمندگان اسلام صورت می‌گیرد؛

تولید مسابقه استعدادیابی مداحی در شبکه قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ در جلسه مشترک مدیر شبکه قرآن و معارف سیما با رئیس هیئت رزمندگان اسلام بر تعامل و تولیدات مشترک فی مابین تأکید شد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، نشست مشترک جواد شیخ‌اکبری، مدیر شبکه قرآن و معارف سیما با سردار علی‌اکبر مداحی، مدیرعامل هیئت رزمندگان اسلام ظهر امروز سه‌شنبه، 25 تیرماه، برگزار و بر تعامل رسانه‌ای فی مابین تأکید شد.

تولیدات مشترک در ایام عید غدیر، محرم و صفر و دیگر مناسبت‌های مذهبی، طراحی و تولید مسابقه بزرگ استعدادیابی مداحی با مشارکت هیئت رزمندگان اسلام و نیز برگزاری مسابقات مختلف در این ایام از موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

پخش مراسم دعای کمیل هیئت رزمندگان اسلام از شبکه قرآن و معارف سیما، همچنین، تهیه و تولید برنامه‌های شاد و جنگ‌های ترکیبی در ایام عید غدیر به صورت مشترک از مواردی بود که به آن‌ها پرداخته شد.

همچنین، در این جلسه بر لزوم آسیب‌شناسی حوزه مداحان و بررسی راه‌های تعامل بیشتر و بهتر با ذاکرین اهل بیت(ع) و هماهنگی هیئت رزمندگان اسلام با شورای معارف سیما در راستای تقویت برنامه‌های سیما در حوزه کارشناسی، سخنرانی و مداحی، تأکید شد.
انتهای پیام

captcha