مجموعه‌های جوان و مبتکری مثل جهاددانشگاهی توانایی‌های زیادی دارند + فیلم
کد خبر: 3827761
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۱
برشی از بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار ائمه جمعه سراسر کشور؛

مجموعه‌های جوان و مبتکری مثل جهاددانشگاهی توانایی‌های زیادی دارند + فیلم

گروه چندرسانه‌ای ــ مقام معظم رهبری در دیدار روز گذشته با ائمه جمعه سراسر کشور تصریح کردند: «مراجعه به جوان‌هایی که اهل ابتکارند از طرف دستگاه‌های گوناگون دولتی زیاد شده؛ جوانان مجموعه‌های جوان مثل جهاددانشگاهی و غیر اینها. مجموعه‌های جوان و خوبی هستند که توانایی‌های زیادی دارند.»

به گزارش ایکنا؛ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی روز گذشته، سه‌شنبه 25 تیرماه، در دیدار ائمه جمعه سراسر کشور، افزایش مراجعه دستگاه‌های دولتی به جوانان مبتکر، فعال و خوشفکر را از جمله نتایج دل بریدن از بیگانگان دانستند.
رهبر معظم انقلاب تصریح کردند: «مراجعه به جوان‌هایی که اهل ابتکارند از طرف دستگاه‌های گوناگون دولتی زیاد شده؛ جوانان مجموعه‌های جوان مثل جهاد دانشگاهی و غیر اینها. مجموعه‌های جوان و خوبی هستند که توانایی‌های زیادی دارند.»
ایشان افزودند: «این‌ها همواره منتظرند که کسی به اینها مراجعه کند، از این‌ها کار بخواهد. خیلی اوقات به ما شکایت می‌کردند که دستگاه‌های دولتی از ما کار نمی‌خواهند. کاری که تولید کردیم را از ما نمی‌خرند، دریافت نمی‌کنند، می‌روند سراغ بیگانگان. الحمدلله دل‌بریدن از بیگانگان موجب شده که به این دستگاه‌ها، مراجعه بشود، از این دستگاه‌ها کار خواسته بشود، این‌ها به حرکت بیفتند و یک جوشش درونی‌ای در کشور بحمدلله به وجود آمده است و این به توفیق الهی، به فضل الهی ادامه پیدا خواهد کرد و کشور را به استغنای واقعی از بیگانه خواهد رساند.»
 
 
 
captcha