نقش محوری تأمین اجتماعی در حمایت از رونق تولید
کد خبر: 3827845
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲

نقش محوری تأمین اجتماعی در حمایت از رونق تولید

گروه اجتماعی ــ استاندار اردبیل گفت: سازمان تأمین اجتماعی در حمایت از رونق تولید نقش محوری دارد و با حمایت از نیروی انسانی سرمایه‌گذاری‌ها در استان می‌تواند فرصت مناسب کمک به صنعت و تولید باشد.

نقش محوری سازمان تامین اجتماعی در حمایت از رونق تولیدبه گزارش ایکنا از اردبیل، اکبر بهنامجو، استاندار اردبیل، روز گذشته، ۲۵ تیرماه در آئین گرامیداشت هفته تأمین اجتماعی گفت: مراکز تولیدی در استان با مشکلات عدیده‌ای ارزی مواجه هستند که تأمین اجتماعی با دادن فرصت و حمایت از صنعتگران می‌تواند زمینه حمایت از رونق تولید را در استان فراهم کند.

استاندار اردبیل تصریح کرد: سازمان تأمین اجتماعی در حمایت از رونق تولید نقش محوری دارد و با حمایت از نیروی انسانی سرمایه‌گذاری‌ها در استان می‌تواند فرصت مناسب کمک به صنعت و تولید باشد.

وی بیان کرد: جهش بزرگی در مجموعه‌های تولیدی استان انجام شده و شاهد به سرانجام رسیدن پروژه‌های عظیم هستیم که این مسئله بحث اشتغال و افزایش بیمه شدگان را به همراه خواهد داشت.

بهنامجو گفت: متاسفانه کمبود صنایع مادر و بزرگ در استان موجب کم توان بودن بخش صنعت باشد، اما همین حمایت‌ها زمینه افزایش توان تولید و رونق آن خواهد شد.

وی افزود: ورود بخش خصوصی به احداث بیمارستان در استان کمک شایانی به بخش درمانی به‌ویژه تامین اجتماعی خواهد داشت که امیدواریم حمایت‌های جدی نیز از آن‌ها شود.

استاندار اردبیل در پایان این مراسم با حضور در شعب تامین اجتماعی از تلاش‌ها و زحمات مجموعه کارکنان سازمان تامین اجتماعی استان تقدیر و تشکر کرد.
انتهای پیام

captcha