اجرای طرح «احسان مسجد» در کردستان
کد خبر: 3827873
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸

اجرای طرح «احسان مسجد» در کردستان

گروه اجتماعی- معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کردستان از اجرای طرح «احسان مسجد» به منظور اهدای جهیزیه به زوجین کردستانی بی‌بضاعت در استان خبر داد.

حجت‌الاسلام علی رستمی، معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: براساس انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان تبلیغات اسلامی با ستاد فرمان اجرایی امام راحل و بنیاد برکت طرح احسان مسجد در استان کردستان اجرا می‌شود.
وی با اشاره به اینکه براساس اجرای این طرح با همکاری روحانیون و ماموستاهای استان زوج‌های بی‌بضاعت که توانایی خرید جهیزیه ندارند شناسایی می‌شوند، افزود: این اقدام به منظور ترویج ازدواج آسان انجام می‌گیرد.
معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: با همکاری روحانیون مستقر و ماموستاها 39 زوج بی‌بضاعت در استان شناسایی شدند که یکم مردادماه در مراسمی با حضور مسئولان استانی جهیزیه آنها اهدا می‌شود.
وی با اعلام اینکه این اقدام با همکاری بنیاد برکت در سالن همایش مجتمع فرهنگی نور سنندج انجام می‌گیرد، اعلام کرد: جهیزیه‌ای که به هر زوج اهدا می‌شود به ارزش 15 میلیون تومان است که شامل یخچال، لباسشویی، فرش و ظروف آشپزخانه خواهد بود.
حجت‌الاسلام رستمی بیان کرد: طرح احسان مسجد علاوه بر شناسایی زوجین بی‌بضاعت و اهدای جهیزیه به آنها به منظور تحقق شعار سال و حمایت از کالای ایرانی اجرا شده است.
وی در پایان یادآور شد: در راستای اجرای این طرح روحانیون مستقر و ماموستاهای استان از محل تبلیغ و مسجد محل خود اقدام به شناسایی زوج‌های بی‌بضاعت کرده بودند.
انتهای پیام

captcha