ایستادگی بسیجیان بصیر موجب اقتدار ایران می‌شود
کد خبر: 3827941
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹

ایستادگی بسیجیان بصیر موجب اقتدار ایران می‌شود

گروه اجتماعی ــ فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز با یادآوری نقش بسیج در عرصه‌های مختلف گفت: امروز اگر می‌بینیم که کشورمان امن است و در منطقه اقتدار داریم و در مقابل دشمنان ایستاده‌ایم، به دلیل همین مالک اشترهای زمانه و بسیجیان بصیر است که در صحنه ایستاده‌اند.

به گزارش ایكنا از فارس، موسی زارعی، فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز شب گذشته، 25 تیرماه در مراسم اختتامیه جشنواره مالك اشتر این ناحیه از سپاه گفت: جشنواره مالک اشتر به‌عنوان یکی از برنامه‌های مطرح اشراف کلی فرماندهی معظم کل قوا است که هر ساله بر اساس نتایج حاصله از ارزیابی نیروها، سازمان‌های نیروهای مسلح به‌منظور توسعه فرهنگ شایسته سالاری و ایجاد زمینه رشد و معرفی فرماندهان، مدیران، رده‌های موفق تر و برتر در سطوح مختلف برگزار می‌شود.

وی افزود: عملکرد در محورهای اساسی و اولویت‌دار شامل جذب و سازماندهی، نظام تربیتی و بصیرتی صالحین، فرهنگ علمی، سازندگی، امر به معروف، آمادگی دفاعی، آموزش و کادرسازی، از جمله محورهای ارزیابی این جشنواره بوده است‌.

زارعی یادآور شد: در این چهل ساله عمر انقلاب اسلامی، که گام اول آن را سپری کرده و وارد گام دوم شدیم، نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و بسیج قهرمان، با تبعیت از منویات ولایت، همواره در تحقق منویات رهبر و حفظ تمامیت ارضی کشور و همچنین مقابله با تهدیدات دشمن ایستاده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز گفت: امروز اگر می‌بینیم که کشورمان امن است و در منطقه اقتدار داریم و در مقابل دشمنان ایستاده‌ایم، به دلیل همین مالک اشترهای زمانه و بسیجیان بصیر است که در صحنه ایستاده‌اند.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره مالك اشتر گفت: اثرات و برکات این جشنواره، توسعه فرهنگ شایسته‌سالاری، رشد فرماندهان و مدیران، معرفی رده‌های الگو و موفق، ترغیب و رفع معایب و نواقص سازمانی، ایجاد زمینه بهره‌وری، ایجاد زمینه بروز خلاقیت ها و نوآوری‌ها و تحقق انتظارات فرمانده معظم کل قواست که فرمودند: در گام دوم انقلاب، عرصه، عرصه جوانان است.

زارعی گفت: شما جوانان بسجی، باید برای گام دوم و دهه پنجم انقلاب خود را آماده کنید، آماده مقابله با تهدیدات و آرایش‌های جنگی جدید دشمن که اتفاقا یکی از این آرایش جنگی‌ها، همین روزها در مباحث مختلف اقتصادی، نظامی، اجتماعی و سیاسی در حال وقوع است.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز با یادآوری اینکه در پایان سال 98، انتخابات را پیش رو داریم تأکید کرد: فرماندهان پایگاه های مقاومت، خود و بسیجیانتان را آماده کنید تا نشست‌های بصیرتی برگزار و فضا را آماده کنید هم برای حضور باشکوه هم برای انتخاباتی هوشمند و هدفمند.

انتهای پیام

captcha