فعالیت بنیاد بین‌المللی غدیر در بیش از ۵۰ کشور اسلامی
کد خبر: 3827950
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰

فعالیت بنیاد بین‌المللی غدیر در بیش از ۵۰ کشور اسلامی

گروه اجتماعی ــ دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت غدیر استان کرمان گفت: بنیاد بین‌المللی غدیر در تمامی شهرستان‌ها و بیش از ۵۰ کشور اسلامی دفتر دارد.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام مهدی عربپور، دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت غدیر استان کرمان امروز، چهارشنبه، 26 تیر در نشست هم‌اندیشی کارگروه رسانه و فضای مجازی ستاد دهه امامت و کرامت در کرمان گفت: بنیاد غدیر بنیادی غیردولتی است که در اوایل سال 82 تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه مسئولیت این بنیاد بر عهده آیت‌الله صدیقی است افزود: بنیاد بین‌المللی غدیر در تمامی شهرستان‌ها و بیش از 50 کشور اسلامی دفتر دارد.

دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت غدیر استان کرمان با اشاره به اینکه برگزاری دهه امامت و ولایت از عید قربان تا عید غدیر از مهمترین فعالیت‌های بنیاد غدیر است بیان کرد: جلسات متعددی در این حوزه تشکیل می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون حدود 100 پیشنهاد برگزاری مراسم به بنیاد غدیر استان کرمان ارائه شده است افزود: پنج کارگروه ذیل بنیاد غدیر استان تشکیل شده است که یکی از کارگروه‌های مهم آن کارگروه رسانه و فضای مجازی است.

حجت‌الاسلام عربپور با اشاره به اینکه همه ما نسبت به اصل امامت و ولایت مسئولیت داریم که آن به حق در جامعه تبیین شود اظهار کرد: آئین بازسازی واقعه غدیر در شهر کرمان و شش شهرستان استان برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha