آغاز رقابت بخش خواهران چهل‌و‌دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف خراسان‌رضوی
کد خبر: 3828238
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰

آغاز رقابت بخش خواهران چهل‌و‌دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف خراسان‌رضوی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مسابقات قرآن کریم اوقاف خراسان رضوی در بخش خواهران امروز، ۲۸ تیرماه با حضور ۱۷۱ نفر در رشته‌های مختلف آغاز به کار کرد.

آغاز رقابت بخش خواهران چهل‌و‌دومین دوره مسابقات قرآن اوقافبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، 49 منتخب قرآنی امروز، 28 تیرماه از ساعت 9 صبح لغایت نماز مغرب و عشاء در رشته‌های حفظ ۲۰ جزء و قرائت ترتیل با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

منتخبان قرآنی از شهرستان‌های مشهد، بردسکن، تربت‌حیدریه، چناران، خلیل‌آباد، سبزوار، طرقبه، کاشمر، گناباد، تایباد، نیشابور، بجستان، تربت‌جام، قوچان، جوین، خواف و درگز امروز در 2 نوبت صبح و عصر با یکدیگر رقابت می‌کنند.

همچنین امروز بیشترین متسابقان از مشهد با 9 شرکت‌کننده هستند.

یادآور می ‌شود، فردا، 29 تیرماه در بخش خواهران 34 منتخب قرآنی از ساعت 7:45 الی 20:30 دقیقه در رشته‌های حفظ کل، دعاخوانی و قرائت تحقیق و نیز در روز یکشنبه 30 تیرماه طی همین بازه زمانی، 69 نفر در رشته‌های 10 و 5 جزء با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

این دوره از مسابقات را 14 داور قضاوت خواهند کرد. 352 منتخب قرآنی در دو بخش برادران و خواهران از 26 الی 30 تیرماه در چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن کریم شرکت کرده‌اند و محل برگزاری آن در حسینیه عبدالله بن حسن مشهد است.

انتهای پیام

captcha