تقویت روحیه جهادی، مانعی برای نفوذ فتنه در کشور است
کد خبر: 3828291
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰

تقویت روحیه جهادی، مانعی برای نفوذ فتنه در کشور است

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه موقت سمنان با اشاره به اینکه تقویت روحیه جهادی مانعی برای نفوذ فتنه در کشور است،گفت: دشمن مثل همیشه بیدار و هوشمند بوده و دنبال نفوذ در پی سستی است که با تقویت روحیه جهادی می‌توان جلوی فتنه را گرفت.

تقویت روحیه جهادی، مانعی برای نفوذ فتنه در کشور است

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام‌‌والمسلمین محمدباقر عبدوس، امام جمعه موقت سمنان امروز، 28 تیرماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان با بیان اینکه خدا برخی لرزش‌ها را به‌واسطه جدا شدن صف‌ها ایجاد می‌کند و انقلاب همانند طوفانی بود که صف خبیث و طیب را جدا کرد، گفت: پیوستن به صف طیبان محدودیتی ندارد که اگر قوم کافری هم در مقطعی دست به فتنه و توطئه زده است، می‌تواند دست از خباثت، تحریم و شیطنت بردارد؛ چراکه خداوند متعال آن‌ها را خواهد بخشید.

وی با اشاره به چهلمین سالگرد برگزاری نماز جمعه، سنگر نماز جمعه را بزرگ‌ترین عامل بقای انقلاب و نمایش قدرت سیاسی اجتماعی دانست و افزود: بیانات رهبری در دیدار با ائمه جمعه و ضرورت حمایت ائمه جمعه از جریان انقلابی است که  پیشرفت کشور به تقویت روحیه انقلابی منوط است و کوتاه آمدن از این مواضع به ضرر انقلاب ملت، کشور و آینده است.

عبدوس تقویت روحیه جهادی را مانعی برای نفوذ فتنه در کشور دانست و ادامه داد: دشمن مانند همیشه فعال، بیدار و هوشمند بوده و دنبال نفوذ در پی سستی است که با تقویت روحیه جهادی می‌توان جلوی فتنه را گرفت.

وی با تاکید بر اینکه امنیت خط قرمز جمهوری اسلامی است، متذکر شد: چند صباحی دشمن و تروریست‌ها حرکتی از خود را نشان دادند که سپاه پاسداران مراکز و جنبش آنان را شناسایی و با تجهیزات پیشرفته نابود کرد که این حرکت بازدارندگی نظام موجب بی‌خوابی رژیم صهیونیستی و اقتدار روزافزون جمهوری اسلامی ایران شده است.

انتهای پیام

captcha