رونق نگارخانه‌های اصفهان در فصل تابستان
کد خبر: 3828314
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۵

رونق نگارخانه‌های اصفهان در فصل تابستان

گروه فرهنگی - معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: نگارخانه‌های اصفهان در تابستان ٩٨ با برپایی نمایشگاه‌های مختلف پذیرای علاقه مندان به هنرهای تجسمی است.

رونق نگارخانه‌های اصفهان در فصل تابستان

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، محمدعلی جعفری با اشاره به عملکرد نگارخانه‌های استان اصفهان در نیمه دوم تیرماه و نیمه نخست مردادماه سال جاری گفت: نگارخانه کوثر نمایشگاه نقاشی آرزو مودی را برای تاریخ ٢٩ تیر تا ٣ مردادماه برنامه ریزی کرده و نمایشگاه نقاشی حشمت اله بهزادی از ٤ تا ١٧ مردادماه در نگارخانه ماندانا برگزار می‌شود.
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به برگزاری نمایشگاه گروهی نقاشی از ٢٨ تا ٣١ تیرماه در نگارخانه نگاه نو خاطرنشان کرد: نگارخانه دیدار نیز یک نمایشگاه گروهی نقاشی با عنوان بررسی نقاشی اصفهان را از ٢٨ تیر تا ٢ مرداد در برنامه کاری خود دارد.
وی افزود: همچنین نمایشگاه انفرادی سیما شاهمرادی از ٢١ تیر تا ٧ مرداد در نگارخانه تام برپا می‌باشد و نگارخانه ماندانا نیز نمایشگاه گروهی آثار نقاشی مجسمه و عکس با عنوان فانتزی پارسی، فراموشی سنت‌ها را از ٢٣ تا ٣٠ تیرماه در دست اجرا دارد.
جعفری با بیان اینکه نگارخانه‌های اصفهان در تابستان ٩٨ با برپایی نمایشگاه‌های مختلف پذیرای علاقه مندان به هنرهای تجسمی است، تصریح کرد: نمایشگاهی با عنوان تذکار مجموعه آثار علی محبوبی از ٢١ تیر تا ١١ مرداد ماه در نگارخانه گذار در حال برگزاری است.
انتهای پیام

captcha