منتخبان مسابقات معارف قرآن‌ اوقاف لرستان معرفی شدند
کد خبر: 3828336
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۷

منتخبان مسابقات معارف قرآن‌ اوقاف لرستان معرفی شدند

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ نتایج رشته‌های تخصصی مرحله استانی مسابقات معارفی قرآن‌ کریم اوقاف و امور خیریه لرستان معرفی و برگزیدگان مرحله استانی به مرحله کشوری این‌سری از مسابقات راه خواهند یافت.

hبه گزارش ایکنا از لرستان، به‌نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان، نتایج رشته‌های تخصصی مرحله استانی مسابقات معارفی قرآن‌ کریم اوقاف و امور خیریه لرستان معرفی و برگزیدگان مرحله استانی به مرحله کشوری این‌ سری از مسابقات راه خواهند یافت.
۴۵ نفر از منتخبان شهرستانی در سه رشته تخصصی حفظ موضوعی، حفظ احادیث (نهج‌البلاغه) و تفسیر قرآن‌کریم به مرحله استانی این مسابقات راه پیدا کردند که پس‌از رقابت این شرکت‌کنندگان نفرات برتر آن مشخص شدند.
بنا بر این گزارش، در رشته تفسیر قرآن‌ کریم بخش بانوان به ترتیب سمانه غلامی از بروجرد رتبه اول و رفعت سید امامی از الیگودرز رتبه دوم را کسب کردند و در رشته حفظ موضوعی قرآن‌کریم به ترتیب اکرم رباطی از خرم‌آباد رتبه اول و محبوبه امینی تاری از خرم‌آباد رتبه دوم را کسب کردند.
در رشته حفظ احادیث (نهج‌البلاغه) به ترتیب سیده بهاره موسوی از الیگودرز رتبه اول، طاهره ضرونی از کوهدشت رتبه دوم و زینب پارسه از الیگودرز رتبه سوم این دوره از مسابقات را کسب کردند.
نفرات اول این رشته‌ها به مسابقات کشوری که مردادماه سال‌ جاری در شهر قم برگزار می‌شود راه یافتند.

انتهای پیام

captcha