طرح ویزیت رایگان در پلدشت اجرا شد
کد خبر: 3828355
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸

طرح ویزیت رایگان در پلدشت اجرا شد

گروه اجتماعی ــ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت از اجرای طرح ویزیت رایگان به‌همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت، با همکاری معاونت بهداشت و درمان خبر داد و گفت: در این طرح ۵۰۰ نفر از اهالی به‌صورت رایگان ویزیت و دارو دریافت کرده و دام‌های آنان نیز از لحاظ بیماری پایش شد.

طرح ویزیت رایگان در پلدشت اجرا شد

منصور یوسفی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با اشاره به آغاز طرح ویزیت رایگان در این شهرستان اظهار کرد: در این طرح مردم روستاهای کولوس و شوربلاغ پلدشت که ساکن ییلاق نادو چالدران هستند، به‌صورت رایگان ویزیت شدند.
 
وی با اشاره به اینکه طی روزهای آینده ویزیت‌های رایگان در سایر روستاهای محروم پلدشت برگزار می‌شود، تصریح کرد: طرح ویزیت رایگان به‌همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت با همکاری معاونت بهداشت و درمان اجرا شد و در این طرح ۱ اکیپ شامل پزشک، کارشناسان دارویی، دندان‌پزشک و دام‌پزشک برای مردم این منطقه ارائه خدمات کردند.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت افزود: این طرح در جهت ارتقاء سلامت مردم مناطق محروم اجرا شد و در این طرح ۵۰۰ نفر از اهالی به‌صورت رایگان ویزیت و دارو دریافت کرده و دام‌های آنان نیز از لحاظ بیماری پایش شد.
 
شایان ذکر است؛ ییلاق نادو چالدران در فاصله ۱۰۰ کیلومتری از پلدشت و در ارتفاع ۱ هزار و ۸۰۰ متری از سطح زمین قرار دارد.
انتهای پیام

captcha