خواهران «نافذکلام» به سوگ فقدان مادر نشستند
کد خبر: 3828475
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱

خواهران «نافذکلام» به سوگ فقدان مادر نشستند

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ فرشته و نسرین نافذکلام، دو تن از بانوان فعال قرآنی به سوگ فقدان مادر نشستند.

خواهران «نافذکلام» به سوگ فقدان مادر نشستندبه گزارش ایکنا؛ فرشته و نسرین نافذکلام، دو تن از بانوان فعال قرآنی که سال‌هاست در کسوت داوری مسابقات قرآن کریم در سطوح مختلف به قضاوت می‌پردازند به سوگ مادر نشستند.

مراسم تشییع پیکر مرحومه حاجیه زهراسادات افجه‌ای، روز گذشته، 28 تیرماه، برپا شد و مراسم ترحیم نیز فردا، یکشنبه، 30 تیرماه از ساعت 18:30 تا 20 در مسجد اعظم قلهک واقع در خیابان دولت برگزار می‌شود.

ایکنا این ضایعه را به خانواده محترم نافذکلام تسلیت می‌گوید.

عباس سلیمی، خادم‌القرآن و پیشکسوت قرآنی کشورمان در پی درگذشت مادر مدرس و داور بین‌المللی کشورمان پیام تسلیت صادر کرد. متن این پیام بدین شرح است؛
«بسم الله الرحمن الرحیم
خواهر ارجمند
بانوی مکرّمه قرآنی
سرکار خانم استاد نسرین نافذکلام
«سَلامٌ عَلَيْكُمْ بِما صَبَرْتُمْ»
رحلت والده ماجده آن خواهر ارجمند قرآنی را که عمری در سنگر حجاب و عفاف و حیا، خادمه بااخلاص قرآن کریم و مروج آیات نورانی منشور بی‌بدیل وحی، کلام الله مجید بود، به حضور آن بانوی نمونه قرآنی تسلیت و تعزیت عرض نموده و به موازات آرزوی علو مرتبت و رفعت درجات برای آن سیده باایمان، بانوی قرآن باور و ولایتمدار و مادر فداکار (که امیدوارم همنشین اجداد طاهرین خود بویژه جدّه سادات حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) باشد) دوام سلامتی و عزت و توفیقات روزافزون سرکار را در خدمت به ساحت مقدس قرآن کریم از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌دارم.
دعاگوی شما
خادم‌القرآن
عباس سلیمی
۳۰ تیرماه ۱۳۹۸
انتهای پیام

captcha