سوءمدیریت و سهل‌انگاری موجب تعرض سودجویان می‌شود
کد خبر: 3828562
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰

سوءمدیریت و سهل‌انگاری موجب تعرض سودجویان می‌شود

گروه فرهنگی ـ رئیس‌کل دادگستری لرستان با تاکید بر این‌که سوء مدیریت و سهل‌انگاری نباید عرصه تعرض سودجویان را فراهم کند، خواستار پرهیز از سهل‌انگاری در مدیریت شد.

سوء مدیریت و سهل‌انگاری موجب تعرض سودجویان می‌شودبه گزارش‌ ایکنا از لرستان، جعفر بدری، رئیس‌کل دادگستری لرستان، شنبه، ۲۹ تیر در جلسه حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی شهرستان سلسله اظهار کرد: سهل‌انگاری و سوءمدیریت نبایستی عرصه تعرض یک عده سودجو را فراهم کند، چراکه وظایف دستگاه‌ها کاملاً مشخص است و شرح وظایف و حیطه اختیارات بایستی در دستورکار باشد.
وی با ذکر این مطلب که متاسفانه نظارت‌های دقیقی نیست و دیده شده است یک عده با سهل‌انگاری باعث تضیع حقوق دولت و مردم شده‌اند، ادامه داد: یکی‌از کارهای مسلم و مستمر در این خصوص حمایت از مدیرانی است که فداکارانه اقدامات جدی و دور از هرگونه حاشیه‌پردازی را انجام می‌دهند‌.
بدری با اشاره به این‌که تشویق مدیران لایق و توانمند عرصه بر دلالان و فرصت طلبان تنگ می‌کند و فرصت تعرض به اموال عمومی از آن‌ها گرفته می‌شود، به اهمیت منطقه گردشگری کهمان شهرستان سلسله اشاره کرد و افزود: برخی دستگاه‌های اجرایی یکسری اقدامات عمرانی برخی متجاوزین را تسهیل می‌کنند و باید جلوی این تخلف‌ها را گرفت زیرا با مدیریت صحیح بر دو حوزه مجزای مناطق گردشگری و اراضی ملی می‌توان از حقوق عامه مردم دفاع کرد.
رئیس شورای قضائی لرستان با اشاره به این‌که با تقویت حوزه گردشگری می‌توان از لحاظ اقتصادی کمک شایانی به اشتغال منطقه نمود، تاکید کرد: همه دستگاه‌ها در تمامی حوزه‌ها در حمایت از حقوق عمومی پای کار باشند و هیچ‌گونه اغماضی نداشته باشند.
وی با ذکر این مطلب که قضاوت مردم براساس علم و آگاهی است، اضافه کرد: امروزه زحمات مسئولین در دید مردم کاملاً محسوس است و اعمال و رفتار و خدمات آن‌ها زیر ذره بین قرار دارد‌

انتهای پیام

captcha