دبیرخانه دائمی فعالیت‌های هنری طلاب فارس راه‌اندازی شد
کد خبر: 3828596
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶

دبیرخانه دائمی فعالیت‌های هنری طلاب فارس راه‌اندازی شد

گروه معارف ــ معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه فارس از راه‌اندازی دبیرخانه دائمی فعالیت‌های هنری طلاب این استان خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، نشست هماهنگی دبیرخانه دائمی فعالیت‌های هنری طلاب استان فارس امروز، 29 تیرماه با حضور مدیریت حوزه علمیه استان فارس، مرکزخدمات حوزه‌های علمیه استان و سازمان حوزه هنری انقلاب اسلامی استان در شیراز برگزار شد.
حجت‌الاسلام یوسف متوسلیان، معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه فارس در این نشست با اشاره به نقش بسزا و موثر حوزه علمیه به عنوان پایگاه ترویج دین مبین اسلام در رشد و بالندگی فکری، اخلاقی و تربیتی اقشار مختلف مردم گفت: این مهم از به وسیله روش‌ها، شیوه‌ها و ابزارهای متنوع قابل تحقق است.
وی افزود: در عصر کنونی، در کنار سایر شیوه‌ها و ابزارها، هنر بیشتر مورد اقبال عمومی قرار گرفته است و ضرورت دارد اندیشه ناب اسلامی را در این قالب به همه جهان عرضه داشت .
متوسلیان اظهار كرد: شناسائی و ساماندهی نیروهای مجرب هنری آشنائی به مبانی دینی و اسلامی، جهت بهره‌گیری صحیح از هنر در انتقال پیام‌های دینی اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد و برای تحقق این هدف، مدیریت حوزه علمیه ، مرکز خدمات حوزه‌های علمیه ، مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران، حوزه هنری انقلاب اسلامی مشترکاً اقدام به ایجاد دبیرخانه دائمی فعالیت‌های هنری طلاب استان فارس كرده‌اند.
معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه فارس، موضوع فعالیت این دبیرخانه را ساماندهی هنرهای دینی از طریق شناسائی استعدادهای بالفعل و بالقوه حوزوی و هدایت و حمایت از آن‌ها در راستای انجام فعالیت های هنر دینی در قالب‌های متنوع برشمرد.
یادآور می‌شود، در این نشست مدیرحوزه علمیه استان فارس به عنوان رئیس هیئت امنای دبیرخانه و وحیدفرجی، مشاور اجرائی سازمان حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس به عنوان مدیراجرائی دبیرخانه انتخاب شدند.
انتهای پیام

captcha